onsdag 2. februar 2011

Bowl of beauty



 Lilla primula pynter opp på kjøkkenbenken!


I dag har ungene og jeg hatt en rolig dag hjemme. Augusta var litt redusert i formen da vi sto opp, men hun har kommet seg betraktelig! I skrivende stund monterer hun og storebroren en ikea-kommode sammen med pappaen. Den skal Ferdinand ha på sitt rom, også skal vi bruke Malm-kommoden som stellebord på badet. Tror vi ihvertfall, håper det fungerer!

Jeg har et tonn med klesvask som skal brettes, så det er vel bare å sette i gang! Men alt går liksom så mye lettere når klokka er 16.30, og det fortsatt er lyst ute!





ha en fin kveld!

12 kommentarer:

Livy sa...

Hei Silje!
vi bruker vår Malm kommode som stelleplass på badet, fungerer fint:-) Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

w sa...

Så flott blomst. Fin farge:)

W

Merethe sa...

Heiii:))
Ser du skal bruke vanlig kommode som stellekommode. Da anbefaler jeg deg å ha et "antiskli-underlag"under stelleputen, å jeg snakker av erfaring.. Gutten min tok spennfart i veggen og stelleputen og gutten falt i gulvet;( Heldigvis fikk vi dempet fallet litt. Men det var en uhyggelig opplevelse. Det ble en diger blåflekk i pannen og legevaktbesøk. Ikke for å skremme deg, men tenkte det var greit å gjøre deg oppmerksom på det!:))

Jeg syns du har en superherlig blogg. Må inn å sjekke hver dag etter jobb om du har skrevet et nytt innlegg. Blir skikkelig inspirert av deg:)

Klemklem.

Kine sa...

Vi brukte også Malm kommode som stellekommode, det har jeg vel kanskje nevnt på før.
Jeg er ganske lav, så den med tre skuffer var perfekt høyde for meg hehe!

Kristin sa...

Så koselig kjøkkenet ditt er! Likte veldig godt at du brukte en suppeterin (?) som potteskjuler.
Klem fra Kristin

Gry sa...

Primula er bare sjønne:-) En herlig farge klatt på denne årstid.-)

Klem fra Gry :-)

Gry sa...

Koslig kjøkken :o)

Lillemor sa...

Du har ein veldig fin blogg! Kikkar ofte innom for å få litt inspirasjon :) Klem

Lise sa...

elsker den blomsten :-) Her har vi også malm kommoden :-)

Hilde S sa...

Vi brukte også Malm kommode som stellekommde, men med antiskli som noen nevner over her! Fungerte veldig fint :))

Lykke til!!

Talentina sa...

koselig kjøkken du har! det blir nok bra med en ny kommode:)

pernilleulrikke sa...

her pynter både gul, rosa og hvit. Herlig blomst, men den er veldig tørst!