søndag 23. januar 2011

Svalt soverom


Søndag, og strålende vintervær!

I dag har jeg endelig fått tatt noen bilder av soverommet vårt! Sola skinner, og det drypper fra takrennene. Men her er vi ikke på ski i dag, ungene er nemlig hos besteforeldrene sine, så mannen og jeg er litt flinke her hjemme, og slapper av litt på sofaen. Hvor ofte kan man gjøre sistnevnte på en søndags formiddag, når man har små barn?:)



Vi hadde tidligere et stort kremhvitt sengeteppe, men det fikk dessverre en stygg flekk (fy deg, pus!), og måtte kastes. Nå har jeg lagt på et til enkeltseng i stedet, med roser, og soverommmet fikk et touch av rosa! For å være helt ærlig bruker jeg ekstremt sjeldent sengeteppe, så jeg tror ikke jeg kjøper noe nytt.




Soverommet vårt har panelplater på veggene, som er malt i gustaviansk blå. Mens vi støvsuget og tørket støv oppe i dag, sto både verandadøra og soveromsvinduene åpne. For en nydelig og frisk luft det er ute nå!



 De små babysokkene henger på soveromslampa, akkurat som de gjorde da Augusta lå i magen!


Tusen takk for alle tips om grisbjørnen jeg er på jakt etter, nå skal det nok ordne seg! Jeg sier ifra når den er i hus:)



ha en nydelig søndag!



 Vi så forresten the ugly truth i går, med Katherine Heigl og Gerard Butler. En helt grei film, spør du meg. Om fredagen så vi Skriften på veggen/Varg Veum, og den likte jeg veldig godt! Men så er jo Varg selv grunn nok til å se filmene;)


9 kommentarer:

Gry sin lille verden sa...

Veldig koselig soverom :-)

Varg Veum er konge - såg en ny film skulle gå på kino fra denne helga - Svarte får. Tror jeg må ha meg en tur på kino :-)

Nyt søndagen!

Marens hverdagsliv sa...

Kjempekoselig soverom,
flott kleskap og nyyyydelig nattbord !!
Her ligger alt til rette for en gooood natt søvn!!

Ha en fin søndag og nyt stillheten !!!

-maren-

Mammamisia sa...

Pięknie. Dzisiaj dalej podziwiam wspaniałego bloga. Jednego z piękniejszych jakie widziałam. Pozdrawiam. Miłego dnia. Szkoda, że nie znam języka ale cieszę się, że mogę przetłumaczyć stronę.

Marya sa...

Flotte bilder ! Herlig farge på veggene, og klesskapet falt veldig i smak :)

Talentina sa...

veldig koselig soverom!

Siv Toril sa...

Veldig fint soverom! Likte godt den svale beroligende fargen på veggen! Også de søte babysokkene da! Ha en fin uke! Klem

FruLykkelig sa...

For et nydelig soverom, elsket blå fargen!

Livy sa...

Utrolig koselig soverom dere har!!

Du har kanskje fått med deg at Franciskas verden skal lage en sommerbok, og jeg synes DU fortjener å være med i boken Sanselig sommer. :-) Jeg vil derfor oppfordre deg til å sende inn bilder eller idéer til Franciskas Vakre Verden. Se mer her: http://franciskasvakreverden.blogspot.com/2011/01/hurra-na-kan-jeg-endelig-avslre.html

Ønsker deg en fin mandag Silje!
Klem fra Livy

Katla sa...

Koselig soverom dere har! Liker lampen i taket og nattbordene veldig godt.

Ha en fin fin uke
hilsen fra Katla