mandag 31. januar 2011

Sukkertøy...


...for øyet!



Jeg har fått noen spørsmål om hva garnet jeg hekler med heter. Og vet du... Spør du meg, så spør jeg deg! Det jeg hekler de største lappene med er Smart fra SandnesGarn. Men de små lappene hekler jeg med et supermykt garn som jeg dessverre har kastet lappene på. Jeg kjøpte det i sommer. Så det kan jo bli festlig når jeg trenger mer garn.. Men hvis jeg finner ut av det skal dere få beskjed;)





Her står husarbeid på planen i dag. Blir man noengang ferdig?;)



ha en fin mandag!

20 kommentarer:

whitebite sa...

samma det vel! fiiint blir det;o)

RoseSommer sa...

Så fine og vårlige bilder å se på idag også.
Og jeg stemte på deg! Gratulerer! Ha en fin dag, og kos deg med husarbeidet ;-)

As sa...

herlige farger=) Og nei.. det husarbeidet blir en nok aldri ferdig med ;) God uke til deg=)

hran sa...

Hei.
Koselig blogg du har. Det tynneste garnet du strikker i, ser ut som Lanett fra SandnesGarn:)

Hilsen strikker/hekler.
Ranveig.

Gry sa...

Så flink du er og så lekkre farger. Blir glad av å se på:-)

Kos deg med husarbeid for det blir vi aldri ferdig med.... :-)

Ha en flott dag!

Klem fra Gry :-)

fryd&forandring sa...

Herlige bilder og veldig, veldig fine ruter!

Chaosmami sa...

Frühling ! oh wie tut es gut Deine Seite anzuschauen - gerade heute bei Minus 10 Grad ...

LG Chaosmami

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelige fager Silje;)

Ha en fin dag med husarbeid!! Det tar nok desverre aldri slutt!!

Klem fra Janne

Rosehagen sa...

Hei.
Så sommerlig og sukkersøt:)
Er innom og titter med jevne mellomrom. Kjempekoselig og flotte innlegg:)
Husarbeid!! Evig runddans:)
Lykke til
fra Ann-M.

Tessi sa...

Å så lekkert! Liker så godt bloggen din<3

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

Ida Susanne sa...

Vakre farger..Herlig pastell :)

Christine C sa...

Å så nydelige farger - det bare lyser vår av bildene dine :-))
Husarbeid er en evig runddans - ikke før man sier seg ferdig for en stund, dukker det opp noe nytt, for eksempel noen lubne hybelkaniner - noe jeg snart skal ta fatt på å fjerne i dag ;-)
Ha en fortsatt fin mandag.

Villa Drømmeverden sa...

Så flink du er, jeg vil også lære å hekle..hmm..en annen gang kanskje:)

Husarbeid er en 150% stilling, minst:) Jobber meg rundt i huset iløpet av uken, er jeg heldig blir det 1-2fridager før det er på'n igjen. Og vi skal igang med å bygge enda større hus...jøsses.. Jaja, men det er litt kos og da:)

Gøy å følge deg igjen, du har en så flott blogg! Ikke rart du vant, Silje!

Klem fra Margit

Mammamisia sa...

Sweet!

Anne sa...

Jeg setter en tier på at det er Dale Babyull. :)

Katrin's Hobbykiste sa...

Bei den schönen Frühlingsfarben bekommt man richgtig gute Laune. Ich bin schon auf das Endergebnis gespannt, jedenfalls gefällt es mir jetzt schon sehr gut.

Liebe Grüße Katrin

Hanne Marthe sa...

nydelige farger=) ordentlig sukkersøtt og herlig. ser for meg et veldig romantisk hjørne hos dere nå=)
håper du får en fin uke, og koser deg med alle puslerier=)

Synnøve sa...

Hei på deg! Og gratulerer så mye med mammablogg-prisen, vel fortjent :) (Og ikke minst, gratulerer med en til på vei, så koselig!) Nydelige farger, kom nesten litt i påskestemning også nå, når jeg ser den harepusen, hihi... ;) Kanskje det er alpaca du hekler med? Det er kjempemykt, og det jeg har heklet alle babytepper med i hvert fall :) Ha en fin uke! Synnøve

Marya sa...

Herlige bilder og farger !
Jeg har fått helt dilla på å hekle, og har sååå lyst å hekle et teppe med slike fine ruter som du har på bildet (grønn/hvit) ... hvordan får man DET til ?

Jeanette sa...

Gratulerer så masse med prisen for årets mest estetiske mammablogg. Det var velfortjent. Har vært smugleser av bloggen din lenge, men no har eg endelig fått min egen blogg.

Håper du tar turen innom.

Klem fra Jeanette