søndag 9. januar 2011

Søndag i rolig tempo...



 Søndag og januar, og vi har en rolig og avslappende dag. En sånn dag som tida nesten går seint, og de er det ikke mange av. Mannen og barna har vært ute i mildværet og måket snø og sklidd litt, i dag har det faktisk regnet litt! Imens ordnet jeg på kjøkkenet, ryddet litt i skuffer og skap, og fant noen ting som skal til pappa skrotnisse. Det er godt å få litt orden! Vi har mange ryddeprosjekter den neste tiden, det er greit å få det unna før vi kan begynne med ting ute!

Vi slapper av med film etter middagen (de som leser bloggen min, kan nok gjette hvilken... Jepp, Bakkebygrenda;)) og far i huset tar seg en velfortjent middagslur. Snart skal ungene og jeg i gang med muffinsbaking!




håper du har en fin
og rolig søndag du også!

Oppdatering: Kjære lesere som lurer: Skålene er fra Miss Ètoile! Jeg kjøpte dem i fjor, tror de finnes i nettbutikker også! (jeg kjøpte de i en lokal interiørbutikk)

15 kommentarer:

Hulda sa...

De skålene var nydelige, Silje. Er de kanskje fra House Doctor? Kunne tenkt meg noen jeg også. :)

Her har jeg akkurat lagt ut et innlegg jeg også.

Nyt søndagsfreden! :)

Livy sa...

God ettermiddag silje!
Deilig med slike dager :) Nyt søndagen! Klem fra Livy

hobbyvimsa sa...

Nydelige skåler!!Hørtes ut som en koslig søndag!!Rydding og klar gjøring på agendaen her også.Venter ny baby i løpet av februar så begynner å gjøre litt ting klart her..Ha en fortsatt fin søndag og kos dere med muffins...Klem Linda:)

by Fogt sa...

Dejlig og fin blog du har.Nu som fast læser.Skulle du få lyst så kig forbi min:-)Forsat rigtig god søndag

Lotte`s lille verden sa...

Nyt søndagen, det er akkurat det jeg gjør! :)

Nydelige skåler.. ønske ønske.. :)

Heimekjær sa...

så nydelige desse skålene var:) kor er de fra?

♥ Linda

Talentina sa...

så koslig da! flotte skåler du hadde tatt bilder av!

RoseSommer sa...

Massivt trykk fra oss alle; er skålene nye, og hvor kjøpes de, tro? Nydelige.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege skåler! I mine favorittfarger:)
Har vore roleg her og, herlege søndag. Min yndlingsdag!:)
Klem:)

Maret sa...

Nydelige skåler...
Eit øyeblikk trodde eg dei skulle til skrotnissen, men skjønner at eg leste litt for kjapt..

Ha ein fin kveld.

Hanne Mette sa...

Høres ut som en deilig søndag. Vi har tilbragt 4 timer i bil i dag. Ikke såååå morsomt selv om det har vært en fin Oslohelg. Godt å endelig være hjemme.
Klem fra Hanne Mette

♥LYKKE♥ Marianne sa...

For noen utrolig nydelige skåler!

Hørte du også hadde hatt problemer med å laste opp bilder? Betalte du bare og så gikk alt fint?

Godt nyttår forresten:-)

Klem Marianne

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Vilka härliga skålar..
Och en väldigt mysig blog.
Ska kika runt lite mer ikväll när barnen sover.
Ha en bra dag!
Kram

Therese sa...

Hei Silje!
For en hærlig blogg du har!Dere har det utrolig koslig hjemme:)Men jeg lurte på om du kunne lagt ut foccacia oppskrifen din:)Finner den ikke på "oppskrifter"
Ha en super dag videre!!

lykke sa...

Fantastiske skåler! De er bare nødt til å flytte inn på kjøkkenet mitt! Ha en deilig mandag :)