torsdag 27. januar 2011

Rosalilla



Jeg har lenge hatt lyst på nye puter til sofaen. Jeg kjøper det veldig sjeldent, og synes det kan være litt vanskelig å finne! Jeg falt for disse fra Himla, og synes de passer både til vår, sommer og høst. For meg er fargen lyselilla, men den heter visst Pink Shadow:)



Nye blomster ble også med hjem, så nå er det igrunn klart for helga:)



I dag fyrer jeg i peisen, det var hele -21 da vi sto opp. Men nydelig sol og vakkert vintervær!




 I dag skal vi ut og ordne litt babyutsyr. Barnevogna vår har litt dårlige bremser, og det må selvfølgelig fikses opp i! Sprinkelseng skal vi også kjøpe, og jeg skal se etter sengehimmel til en vugge. Det er enda noen uker igjen til termin, men jeg vil gjerne ha ting klart i god tid!




håper du får en flott torsdag!

6 kommentarer:

Beate sa...

Så hjemme koselig stue dåkk har,)
Fine puter og,syns som du puterer ikke lett å kjøpe;)
Bra å ordne alt til termin ja,
her i huset er det skolebarn,)
Ha en fin dag videre....
I nord norge regner det i da;(
Klæm fra Beate

Huset ved elven sa...

Kjempefine puter i en kjempefin stue. Veldig koselig hus du har, og så flink du er til å finne på hyggelige ting sammen med barna:)

Ha en fin torsdag ettermiddag:)

Marens hverdagsliv sa...

Kjempekoselige bilder fra ei lun og fin stue !!!
Selv eeeelsker jeg rosa og lilla ;))
Artige bilder av skjønne unger i florrige innlegg !!!

Ha en fin kveld, her er det vind og regn så nyyyt kuldegradene !!!

Hilsen fra Maren i nord !!!

Gry sa...

Hei!
Jeg følger din blogg å syns den er flott og kjempe koselig. Mangen flotte bilder:-)
Jeg har en oppmerksomhet til deg på min blogg :-)

Klem fra Gry:-)

hjertero.com sa...

Det hjørneskapet ditt er veldig likt det jeg har fått i hus ser jeg! Bortsett fra at mitt fremdeles er lutet og du har dører da. De mangler hos meg, men det er egentlig koselig sånn også.

Nå er alt babyutstyr i boks her, men det var kanskje på tide... Idag gikk siste vaskemaskin også -med et pledd og vogndyne. Sånn, nå er jeg klar! :)

Jeg ønsker deg og dine en god helg!

Klem fra Silje

FruLykkelig sa...

Nydelig blomst og puter, og ikke minst stue bord, skap og bildevegg :) Ja en veldig koselig stue har dere! :)

Greit å ha ting klart til termin ja, hvor lenge er det igjen? Og hvilken vogn har dere?