lørdag 29. januar 2011

Oslotur, og siste innspurt!



I dag skal jeg på Oslotur med jentene i familien, vi skal feire kusina mi som hadde bursdag nå i januar:) Gleder meg til lunsjbesøk, skravling og kanskje litt shopping?:)

Tusen takk for fine tips om babyutstyr i innlegget under, ingen tvil om at det finnes mye flott og kjekt på markedet!




 I dag er siste sjangs til å stemme i kåringen av mammablogg awards 2010

Jeg er så heldig å være nominert som mest estetiske mammablogg, som jeg setter utrolig stor pris på! Konkurrentene mine har satt inn støtet, så dette blir spennende! Jeg blir kjempeglad for hver stemme jeg får, og hvis du vil gi meg din, kan du gjøre det her:)

TUSEN TAKK til dere som allerede har stemt på meg!




ha en flott lørdag!

13 kommentarer:

Miss Mette sa...

Hei Silje
Har stemt på deg ღ kjempeflott blogg som jeg er innom flere ganger i uka :) Ønsker deg en kjempeflott dag, hørtes koselig ut ღ Klem fra Mette

hobbyvimsa sa...

Ha en fin tur til Tigerstaden!

Min stemme er sendt:)

ha en fin lørdag!!

Klem Linda:)

silje-sin sa...

Tusen takk skjønne jenter! Ha en fin lørdag dere også:)

Anonym sa...

Hei Silje
Stemmen min har gått til deg og bloggen din : )
Takk for en inspirerende blogg med masse gode tips. Ha en fin helg : )
Klem fra tobarnsmor på Gjøvik

MeyBiMe sa...

Min stemme har gått til deg!!!
Jeg følger med bloggen din, og ingen tvil om at du har en flott mamma og interiør-blogg!!!
Ser du leder klart med 40% stemmer :-)))
Ha en strålende fin helg :-)

Marianne sa...

Kos deg på Oslotur, min stemme er gitt, lykke til videre:)

Ha en fin helg.
Marianne

Kine sa...

Stemme er gitt og du leder nå med 40%!! Velfortjent! Kos deg i Oslo - hørtes veldig hyggelig ut :-)

Kine

Høstmamma sa...

Stemte på deg i dag!
Du har så koselig en blogg. Ha en koselig jentetur i dag:-)

Hilsen Høstmamma

Gry sa...

Ha en flott Oslo tur:-)))

Stemmen min får du så klart:-)

Klem fra Gry :-)

whitebite sa...

Takk for svar inne hos meg Silje! ble hoppende og overaskende glad da jeg så kommentaren;o)
Du må kose deg i hovedstaden!

Livy sa...

Håper dere har kost dere masse i dag! Ønsker deg en fortsatt fin lørdag! Klem fra Livy

Veronica sa...

nyyydelige blomster - ha en fin tur :-)

Gry sa...

Gratulere med blogg awarden for mest estetiske mammablogg !!!!!

Kjempe flott og vel fortjent!!!

Flotte søndagen til deg:-)

Klem fra Gry :-)