torsdag 13. januar 2011

Matroskjole


Da jeg hadde venninnene mine på besøk denne uka, hadde den ene med seg en kjempefin gave! Hun har to små jenter selv, og nå fikk babyen i magen min arve en nydelig matroskjole ♥  Så nå det være en jente der inne, hvis ikke blir det en litt feminin gutt;)



Jeg har ikke hatt matrosklær til ungene før, men jeg synes det er helt nydelig! Nå drømmer jeg om en matroskjole til Augusta også, så jentene kan være like, og så kan storebror ha et mørkeblått antrekk, eller kanskje han burde få en matrosdress?



 Tusen takk for tilbakemeldingene på ryddeprosjektet vårt:) Jeg var innom Fretex i sta, og leverte alle posene med klær i en container. Må innrømme at det var litt rart å kvitte seg med så mye, men samtidig vet jeg at det er det rette! Skal vi noengang få det ryddig, må ting vekk, rett og slett:)




ha en super torsdag!

12 kommentarer:

nádya sa...

The dress is just so lovely and cute!!!!

Eva sa...

Nydelig kjole, vakkert plagg å bruke på 17. Mai. Matros dress til gutt er også stilig, jeg hadde en hjemmesydd en fra 70-tallet til gutten min i fjor. Den var sydd til guttens far. Ellers synes jeg det er stiligst når de er 2 - 4 år gamle, eldre enn det begynner de å bli så stilige i dress.
Marineblå dress hadde jo vært lekkert til den flotte lysluggete gutten din:)
Ha en fortsatt god dag :)

hjertero.com sa...

Matrosklær til barn er sååå søtt -både til gutter og jenter. Jeg og broren min hadde det da vi var små, og det er veldig koselig å se på bildene fra da vi var små iført matrosdressene :)

Ha en fortsatt fin torsdag!

Silje :)

Talentina sa...

hei kjempe skjønn kjole!! virkelig! jeg har matrostress til min lillegutt og det er bare så søtt!

Annfrid sa...

Så fin kjole!!!
Jeg er kjempe glad i matrosklær til ungene, Så både gutten min og jenta mi har hatt hver sitt antrekk.
Tenker du gleder deg til å ta den i bruk:-)

Hilsen Annfrid

Trine - Franske drømmer sa...

Nyyyydelig!

Matrosdresser og matroskjoler er jo bare så vakre!

Mitt lille hjem sa...

Nydelig kjole <3

Katla sa...

Husker at jeg og broren min hadde matroseklær da vi var liten som mamma sydde. Nydelig.
Blir gøy hvis babyen i magen er en jente som kan bruke denne :)

whitebite sa...

matrosklær er bare ♥

Eirin sa...

Nydelig! Jeg husker jeg hadde rød matroskjole når jeg var liten:)

Anonym sa...

Så klart alle må få matros klær. gutten og jenta mi hadde matrosklær når de var to og fire år. Brukte de i både 17mai, konfirmasjon og barnedåp og fikk like mye skryt hver gang. Jeg var så stolt:-) Jeg kjøpte matrosklærne på lille martine og de kjenner jo du til. Like fine detaljer på gutt og jente drakt...veske,fløyte og skjønne hatter.
Nå ligger de nedpakket i en eske. Har ikke hjerte til å selge de, så de får ligge der til det evt. kommer barnebarn en gang(ca.15 år;-)).
Hilsen Tone.

Tessi sa...

Så søt! For et nydelig header bilde du har på bloggen din:)

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/