lørdag 15. januar 2011

Lørdagskveld i januar...


Nydelige hvite lyshus fra Bruka Design lyser opp i vintermørket, mine kommer fra lille martine.



Ungene og far i huset var ute og måket snø i ettermiddag, og de små ropte at jeg måtte komme og se! De hadde laget en lyslykt i snøen, og var så stolte:)




Tusen takk for alle råd om stellekommoden! I dag har vi vært på Barnas Hus, og jeg kikket på noen der. Men jeg synes de er altfor dyre, og ikke så veldig fine heller. Vi ender nok opp med å kjøpe en hvit kommode fra Ikea, som vi legger et stelleunderlag oppå. Det finnes mange lekre stellekommoder, men jeg synes ikke de er verdt mange tusen!

Så vil jeg beklage til alle dere som spør meg om ting og sender mailer, men ikke får svar. Jeg merker at energien ikke er helt på topp om dagen, og derfor ligger jeg på etterskudd (mer enn jeg pleier:)). Spør gjerne igjen hvis du ikke får svar, så skal jeg prøve å bli flinkere!



Her i huset er det snart leggetid for de små, og taco og film for de voksne. Vi tenkte å leie Sex and the city 2 i dag. Jeg så den på kino, og ble ikke skuffet (som så mange andre), men synes det var en herlig feel good-film:)




ha en koselig lørdagskveld!


10 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Åh - jeg ønsker meg sånne hus! :)

Klem

Beate i Husets Hjerte sa...

Koselige hus med nydelig lysskjær. Er så glad i mine også. Her har vi også hatt taco og det er snart leggetid for de 3 minste også. Høres ut som din kveld blir koselig. Klem

Jennifer sa...

Så stemningsfulle lyshus! Jeg har selv flere i sink, men ingen hvite - de var veldig søte:)

Nå har jeg også startet blogg, ta gjerne en titt:)

klem Jennifer (bittelille huset)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg med slike lyshus-og enno koselegare med lyslykt i snøen☺

Vi har denne stellekommoden:
http://solhaugpettersen.blogspot.com/search/label/bad
enkel, billeg og fin☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Husene var kjmepefine;)
Og så gøy med utelek i snøen ♥

Klem Line

Hege sa...

Hei!

De hvite husene er fine!
Vi har brukt en kommode fra Ikea som stellebord, men syns den var litt lav. Derfor bygget vi den opp litt med en større plate med høye kanter på sidene.

Veldig fornøyd med den løsningen så lenge Røver'n ville ligge der :) Og veldig greit å kunne bruke kommoden seinere.

Fortsatt god helg!

Anonym sa...

Så koselig... :O)

Tips til stellekommode,
http://www.harmonisklykke.com/search/label/Stelleplass
Christine (og mannen) har laget den mest geniale stelleplassen!
Fin er den og, både med og uten stelledel! :O)

Ha en fin lørdagskveld!

Hilsen Marte

Villa Anita sa...

Hei Silje. Nå har jeg stemt på siden din på foreldrejournalen. Den er bare helt fantastisk fin den bloggen din. Titter innom den hver uke og får masse inspirasjon og glede av å se på den. Lykke til videre og med babyen i magen :-) Jeg heier på deg :-) Klem Anita.

Sanne sa...

Så fine og stemningsfulle lyshus du har:-)

Anonym sa...

Mitt tips:kjøp en kommode fra IKEA, HEMNES f.eks, solid og med mange skuffer. Jeg hadde stellekommode til min datter, betalte 4000(15 år siden) og det er absolutt ikke verdt det...

Kose deg med magen:)