lørdag 8. januar 2011

Lørdag ♥



 Deilige lørdag, og nå laver snøen ned igjen:)

I dag har vi vært på kino og sett Elias, det var stas for de små! Etterpå bestilte vi sofaen til loftstua, tusen takk for alle tips og tilbakemeldinger! Jeg hadde faktisk ikke tenkt på at ting kan synes godt på mørkere møbler også! Vi endte med å bestille beige sofa, eller den er faktisk lysebrun og beige spettete. Håper at det skal gå greit å holde den flekkfri, uansett er det ikke en plass måltider skal inntas! Annet enn litt snacks i helgene sikkert! Nå gleder jeg meg til å få sofaen i hus, selv om det kanskje ikke bli før til våren!

I kveld lurer jeg på å ta frem hekletøyet igjen, jeg startet ivrig med bestemorruter i fjor påske, men prosjektet fikk en brå slutt gitt;) Men siden det er i vårlig rosa, grønt og hvitt, tenkte jeg å gi det et nytt forsøk! Om ikke annet kan det jo bli et dukketeppe:)




håper du får
en flott lørdagskveld!

14 kommentarer:

Anonym sa...

He he, dukketeppe:)

Jeg startet opp mitt første hekleprosjekt for snart to år siden. Da var min lille frøken nyfødt.
Teppe ble aldri så stort at det kunne brukes på vugga hennes, men nå har hun et nydelig lite teppe til dukkevogna. Det er i daglig bruk!

Lykke til:)

Tante Hilde sa...

Høres ut som en koselig dag for
både store og små. Lykke til
med hekleprosjektet. Ha en fin
lørdagskveld. Klem fra tante
Hilde

RosMari sa...

Ta frem hekletøyet og kos deg på lørdagskvelden. Det er så avslappende med håndarbeid, og særlig når det er mørkt og kaldt ute. Gratulerer med ny sofa! Det blir spennende å få se den på plass i loftstuen... Ha en fortsatt fin helg! Klem

Silje sin blogg sa...

YES, hekletøy;) Det høres ut som du bruker fine sommerlige farger, så det kan jo være motiverende nå som det er SÅ vinter¨!

Venter spent på smakebiter;) Om ikke kan det bli babyteppe?

Ruter & Hjerter sa...

God helg! Ser du har fått inn tulipaner du og:) Nå går det mot lysere tider:)

Cosmos sa...

Innom for å ønske deg ei god helg
lekre rosa tulipaner


klemmer fra Marianne

MonaLisa sa...

Så flink du er - ta ett valg - og bare gjør som du vil :)

Gleder meg til å følge videre!

Ønsker deg en deilig lørdag kveld
Klem Mona

whitebite sa...

Husker godt det teppet du begynte på ja! det blir så fint, lite eller stort!

Anonym sa...

Sofaen er sikkert kjempefin!

Jeg har hvit sofa, og 2 barn.
Ingen god match egentlig, men når vi spiser pizza o.l. på lørdagskvelder, så legger jeg et pledd på sofaen. Hiver det bare i vaskemaskina etterpå.
Har forresten oppdaget at vi voksne søler omtrent like mye som ungene, så jeg tror vi måtte brukt pledd, om vi ikke hadde unger også jeg :)

Lidyll sa...

Flotte bilder-deilig med litt farger som gir assosiasjoner til vår nå som julen er over..;) Takk for kommentaren hos meg forresten-alltid stas!:)Har liksom ikke fått kommentert det før, men ville gjerne gratulere med baby i magen;)Så spennende!:) Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem fra meg

Anonym sa...

Kjempefin reportasje av deg i neste ukes Kamille:-)
Jeg satt lenge å så på bildet av deg, og tenkte med meg selv at hun virker så kjent! Var da jeg bladde over til neste siden og så bilde av deg, Ferdinand og Augusta at jeg koblet hvem du var.
Er inne å leser på bloggen din hver dag, og synes den er kjempefin.

Klem fra Gro:-)

Vimså sa...

Hekleprosjekter kan ta sin tid. Har en pose med lilla oldemorsruter, som egentlig skulle være ferdig til jula 2009 - men det ligg no i posen enno..
E helt sikker på at hvis du sett deg et mål å bli ferdig - så klare du det fint....:-)
Lykke til...

vitadrömmarobusigabarn sa...

HejTack så mycket för den fina kommentaren hos mig!och vad glad jag blir att jag hitta till dig så mycket vackra bilder o så fint hem du har Tittar snart in igen Ha en fin dag Kram Tina

Pernille Ulrikke sa...

å, tulipaner. elsk