lørdag 1. januar 2011

Loppefunn!


Godt nytt år alle sammen!

Håper dere har hatt en fin feiring! Det hadde vi, med gode venner og god mat! Gjestene hadde med seg en nydelig tulipanbukett, i vårlige farger:)



Jeg fant noen ting da vi var hos pappa skrotnisse for et par dager siden! Blant annet disse to kannene, det får man aldri nok av:) Perfekte til saft eller en blomsterbukett. Jeg fant også en stor, hvit bolle fra Figgjo Flint, men den står i oppvaskmaskinen nå, for den ble brukt til potetene i går:)



 Og et fint lite møbel fant jeg, bildet ble dessverre veldig dårlig! Jeg har lett etter noe å erstatte bordet som sto mellom peisen og tv-benken i lange tider, og selv om dette ikke er perfekt til akkurat det, er det ihvertfall en stor forbedring! Det er i veldig bra stand, og jeg liker marmortoppen, selv om sikkert møbelet er beregnet for et soverom:) Det skal males hvitt etterhvert, og jeg liker at det er mindre ruvende enn det som sto der før!

Fine lysglass fra Tine K har jeg også fått! To fikk jeg av tanta mi da Augusta hadde bursdag, og to fikk jeg til jul av min beste venninne. De er nydelige!


Her er det vakkert vintervær i dag, med blå himmel og sol. Vi skal ut på sparketur!



ha en flott januardag!

15 kommentarer:

Frihet-Natalie sa...

Godt nyttår!!
Ja nå er det deilig å få litt vår inn, flotte blomster!!

Ha en fin dag!

fryd&forandring sa...

Herlig, når er det bare å glede seg til våren og tidligere morgener!! Nydelige tulipaner! God sparketur og godt nyttår!

Anonym sa...

Godt Nyttår til deg og dine! Jeg ser fram til nok et år med bloggen din!=) Et lite tips ang tulipaner, bruk ei synål og stikk hull gjennom stilken rett under tulipanhodet så skal du se at de vil holde seg rette lenger=)

Lisa Marie=)

silje-sin sa...

Takk for tips, Lisa Marie:) Helt igjennom stilken altså?:) klem fra Silje.

Monica sa...

godt nyttår silje:) Herlig med vårlige blomster, jeg skal rydde ut julen idag og finne frem litt glade farger kjenner jeg. gleder meg til å følge deg i det nye ret. klem Monica

Inger Elin sa...

Åh! Tulipaner! Og så herlige farger! Ja, nå er det bare å begynne å se fram til våren! Herlig! :-)
Ønsker deg en fin nyttårshelg!

prinsesselinn sa...

Heisann ;)
Tusen takk for flotte inspirasjonsbilder og fine innlegg på bloggen din i året som har gått.
Håper du har hatt en vidunderlig jul og at det nye året bringer deg bare Perfekte dager.
Stor klem Linn

Livy sa...

Hei Silje!
Vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år! Nydelige bilder, og tulipanene skaper virkelig vårstemning!

Gleder meg til å følge deg videre! Klem fra Livy

Anita sa...

Godt nytt år Silje! SÅå fine ting du har funnet, IGJEN!! Også så skjønne tulipaner, skal på tulipanjakt i morgen jeg... Da skal resten av jula ut og da altså ;0)) Ha en flott helg! Klemmer fra Anita

Lakka sa...

Så flott skap du har funnet! Jeg likte godt den gråfargen jeg da;-)

Godt nyttår til deg!!:-)

Fjordheim sa...

En nydelig tulipanbukett. Det var en herlig lillafarge på dei.
Så flotte kanner du har funnet deg. Og det skapet var bare nydelig. Et slikt skap ønsker jeg meg.
Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

Helena sa...

Nydlige loppefun og herlige blomster :)
Jeg ble så i vårstemning i går, fant Lev Landlig vår-utgaven fra i fjord.. Gleder meg allerede til vår sol og hagepusling :)

Godt nytt år

Hjemme hos meg sa...

GODT NYTTÅR!!
Klem Anette :)

Jenny at Red House sa...

How odd to think it is january! looking forward to reading your lovely posts this year jennyx

Anonym sa...

Hei=)
Helt gjennom ja=) Jobbet sammen med ei fra Holland så dei kan sine saker når det gjelder tulipaner ja=)

Ha en fin kveld!

Lisa Marie=)