onsdag 12. januar 2011

Kveldsmat!



I går kveld hadde jeg besøk av fire skjønne venninner, tre av oss er gravide med termin nesten samtidig:)
Jeg serverte kveldsmat, fletteloff, karbonader, eggerøre, pålegg og kakao. Slike skravlekvelder er gull verdt, og jeg kan leve på dem lenge etterpå:)



Bordet ble dekket med Figgjoservise i ulike farger, og gåsunger, kirsebærkvister og tulipaner. Serviettene med rosa kirsebærblomster kjøpte jeg i fjor vår, og endelig passet det å bruke dem;)



 Tusen takk for en flott kveld, jenter, og for kjempefine gaver!


I dag har ungene fri fra barnehagen, og foreløpig har vi bare rukket å spise frokost. Ute er det klarvær og ny, fin snø har kommet, så vi får se hva dagen bringer:)




ha en flott onsdag!

20 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

HEi!
Så fint bord :) Tenker de føler seg velkommen hos deg!
I kveld skal jeg til ei venninne å spise god mat ;)
Så gøy med termin samtidig da :) Jeg har hatt det sånn med begge mine :)

Nyt dagen :)

Klem Anette :)

Hjemmekjær sa...

Så koselig dekket bord å komme til kveldsmat!
Hørtes koselig ut at dere er flere venninner med termin nesten samtidig:) Jeg og en venninne har barn som skiller en dag, å vi har virkelig kost oss mye sammen!
Ha en fin dag!

Ingrid sa...

Du steller alltid så fint!Så fint med tulipaner og gåsunger :)
Koselig med jentekvelder! skulle også vært i klubb i går, men måtte holde meg hjemme med min sønn og ni små valper som kom til verden mandagskvelden :) Så med mann som jobber borte er det ikke alltid man kan få med seg alle venninnekvelder, men desto koseligere når man har muligheten til å bli med!
Ha en fin dag i snøen! :)

Anne Mai sa...

Nydelig bord du har dekka :D Går ikke an å ikke kose seg der ;) maten hørtes og fantastisk ut ;) nam nam
Ha en flott dag

hjertero.com sa...

Å, for et koselig bord -og så koselig med gjester til kveldsmat! :) Nå jobber jeg bare dagtid, og jeg gleder meg veldig til permisjon om et par uker for da kan jeg ta flere bilder på dagtid! Det er ikke så lett å få tatt lyse, fine bilder nå når det nesten er mørkt når man kommer hjem fra jobb!

Lykke til videre med svangerskapet -så kanskje vi snakkes etterhvert :)

Klem fra Silje

Talentina sa...

koslig bord du hadde laget til!! viktig å ha noen jentekvelder av og til også¨:)

Ha en super dag!

Heksedamen sa...

Så lyst og koselig det her ble!!! Åååå våren lyser lang vei :D :D Jeg har også masse figgjo i grønt selv :) Som jeg elsker å plukke frem!

Eva sa...

Drømmer om å få komme på lunsj hos deg ;)

Du har en fantastisk inspirerende blogg, å få baby på samme tid som venninner er også fantastisk. Jeg har tre barn og alle permisjonene har faktisk vært sammen med ei venninne eller to!

Ha en fin dag videre !

tante fiolett sa...

Så lekre vårfarger:) og så kos med kveldsmat og gode venninner!! Klemmer fra Jeanette

Vimså sa...

Så pent bor du har dekt på - friske fine farger. Slike damekvelder er gull verdt.
Ha en fin ettermiddag.

aqui pelo campo... sa...

lovely tulips and pastels!!!
:)

Karin sa...

Hei Silje,nydelig header du har. Så fine bilder og så herrlig å se at det våres hos deg.Ihvertfall inne hos deg.Superflotte, inspirerende bilder du viser.Jeg vil også ha det mer vårlig inne nå. Ha en flott uke videre.Klem fra Karin

Trine - Franske drømmer sa...

Hei Siljemor!

Så nydelig dekket bord, og så deilig kveldsmat du laget!
Kan ikke vi også bli venner, da? Hihi ;)

Nyt dagen!

Klemmer

Bonjade sa...

How do you get your pictures so bright.....?
Love them very much...and love your tulips of course ;0)
Fine evening

Annfrid sa...

Så koselig, er enig med deg at jentekvelder kan vi leve lenge på.

Hilsen Annfrid

Marianne sa...

Nydelig pyntet bord, flott servise du har. Vårlig og flott hos deg:)

Ha en fin kveld.
Marianne

Hanne Mette sa...

Høres ut som en kjempekoselig kveld. Viktig å sette av tid til å være sammen med venninner.
Figgjoserviset ditt er så søtt. ♥ Skikkelig vår!
Klem Hanne Mette

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei Silje! :)
Nydelig borddekking, og slike kvelder kan man ikke få nok av!

Godklem Jorid

SsSsS sa...

Nydelig bord, med flotte detaljer! Jeg hadde så absolutt følt meg hjemme i din stue! :)

Shabby Chicks sa...

Fikk skikkelig påskefølelse av dette innlegget egentlig... i alle fall vår-følelse! Misunner deg virkelig det Figgjo-serviset! :)

Shabby Chicks