lørdag 22. januar 2011

Grisbjørn ønskes!

bildet er lånt fra designerleg.dk

Her i huset er Lotta i Bråkmakergata-filmene veldig populære om dagen! Særlig hos lillesøster, som ikke er så opptatt av å se på tv til vanlig. Jeg kjøpte en stor Maileg-gris for kjempelenge siden, og den har blitt værende på Ferdinands rom, uten at den var bare til han. Men nå ønsker Augusta seg så veldig sin egen...
En grisbjørn, akkurat som "Jotta" har. Jeg har saumfart norske og utenlandske nettbutikker, og fant den i et par danske, men når portoen koster 2-300 blir det liksom litt drøyt...

Derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å finne en slik gris? Vet du om en butikk eller nettbutikk som selger disse? Da vet jeg om en liten treåring som blir veldig glad





Her er lørdagskvelden i gang. Smågodt og brus på bordet, og en nyleid dvd ligger klar.



Med lånebilder fra i fjor, ønsker jeg alle en....


god helg!

32 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Jeg kjøpte min for ikke så lenge siden på Dorothea på vinterbro senteret. De har blogg også. Hør med dem!!

Mitt lille hjem sa...

Å, så koselig :)
Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men...

Kos dere!

Klem Christine

Kristine sa...

http://frydbutikken.no.24nb.serversenter.net/index.php?nr=90&case=4&id=304&idkategori=84&kat_name=SALG&prod_name=Stor%20tekstilgris&startrow=

Har sett etter en sånn selv i det siste og i går kom jeg over denne!

Anonym sa...

tror jeg så noen maileg griser her om dagen på tommelise i porsgrunn... men de var litt store

ingvild

Emmeline sa...

ANEMONE BLOMSTER i Bergen...Det har nettbutikk og tilbud om jeg ikke tar helt feil;) Lykke til...

http://www.anemoneblomsteroggaver.no/

PS: DU har fått min stemme på ALLE våre maskiner. Håper du vinner:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Søt gris,men jeg kan ikke hjelpe deg!!

Ha en fin helg du også!!

Klem Linda:)

Kine sa...

Har du sjekket på sprell.no ? Der har de endel kosedyr fra tv figurer, mener jeg så en slik gris der sist jeg tittet:)

mammaLise sa...

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med den grisen, mens ser du har fått mange svar likevel.

Jeg lurte på om du kunne hjelpe meg. Jeg har nemlig endel spørsmål ang oppheng av en tallerkenhylle. Hvis det ikke er for mye å spørre om så hadde jeg blitt glad om du tittet i bloggen min.
Jeg ser nemlig at du har satt opp tallerkenhylle over en lav bokhylle hos Augusta. Er du ikke sånn som ommøblerer så ofte kanskje? :)

Ha en flott lørdagskveld!

Hanne Mette sa...

Håper dere finner en liten grisebjørn til husets "jotta".
Ha deilig lørdagskveld.
Mange klemmer

Hild Mari sa...

Barnekroken i Skien har den. Lotta er toppen! :-)

ennahs lille hjørne sa...

Har sett en sånn gris hos 2ispann..
Den var nå på salg;)
sjekk ut her.
http://toispann.no/index.do

Livy sa...

Hei Silje!
Jeg vet at Susanne i butikken "Alle tiders gaver og interiør" i Halden har hatt denne. Hun har bloggen; http://alletidersbutikk.blogspot.com/ du kan jo sende henne en mld og høre med henne hvis du ikke allerede har fått tak i.

Ønsker deg en fin lørdagskveld! Klem fra Livy

TAB sa...

Sjekk både Ebay og finn.no så dukker det sikkert opp noe til en rimelig penge ;)

Her for eksempel:

http://cgi.ebay.com/Maileg-large-striped-pig-59cm-long-/150548797299?pt=UK_Soft_Toys_Bears&hash=item230d685773

Lykke til i grisejakten :)

Maria Hornes sa...

Var innom Tommelise den dagen jeg snakket med deg i telefonen, da hadde de et par-tre store sånne griser til halv pris.. Kan jo hende de er utsolgt nå da, men du får ta deg en tur å se!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Frydbutikken.no har disse. Til og med på salg:))
Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Dei ligge under salg jul :)

mammaLise sa...

Hehe jeg skjønner godt du ikke forsto noe av det jeg spurte om... Innlegget mitt om tallerkenhylle blir ikke postet før i morgen i bloggen min :p

Jeg skal nemlig henge opp en tallerkenhylle, men vet ikke helt om jeg skal henge den midt på veggen eller over en expedit. Jeg er nemlig veldig flink til å flytte om på møbler :p

gode grunner sa...

En grisebjørn bør en hver "Lotta"-jente ha :) Jeg kjopte en slik gris til halv pris I begynnelsen av desember. Kjøpte den på butikken Ett bringebær; de har ikke nettbutikk, men jeg tror de er veldig behjelpelige! De hadde igjen sist jeg var innom. Kontakt de evt gjennom facebook. ( ellers kan jeg evt sende den til deg) lykke til!

Anonym sa...

Jeg vet de selger den på en barne-bokhandel i Haga i Gøteborg. Den stod det Lotta på. Men jeg vet jo ikke om de har nettbutikk. Jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den i desember.
Lykke til:)
Marianne E

Anonym sa...

Sprell.no

Mathildes skatter... sa...

Jeg gjorde et lite google søk og frydbutikken.no kom opp. Nå ser jeg at noen andre også nevner den butikken. Grisen er til og med på salg :) Lykke til.

Talentina sa...

Heidann du kan jo prøve lilleollebolle.no de har hatt slike griser vet jeg... dere må ha en fin kveld!

Anonym sa...

på sprell.no har de lotta-bamsen til kr 149,- :-)

Mammamisia sa...

Wspaniały blog przeglądam i przeglądam i nie mogę skończyć a już noc. Został mi jeden rok. Mój synek też uwielbia Lottę z ulicy Awanturników a także inne książki Astrid Lindgren. Właśnie czytamy Nilsa Paluszka. Podobnie jak dla Ciebie dla mnie też czas z dziećmi i z mężem jest najważniejszy. Nie znam języka ale bardzo chciałam pozostawić komentarz bo jestem pod wielkim wrażenie. Cudnie mieszkacie i tworzycie wspaniałą rodzinkę a akcesoriami mini dla dzieci jestem zachwycona zwłaszcza tą małą kuchenką i garnuszkami. Masz piękną kolekcje Green Gate. Bardzo mi się podobają ich produkty.Widzę też, że dużo czasu spędzacieprzy stole i to jest wspaniałe. Serdecznie pozdrawiam Iza z Polski.

Gerda Beathe sa...

http://www.sweetmemories.no/index.php?valg=produkt&produkt_nr=MG-499


:)

Karin sa...

Ojjj som jeg har leita etter dette innlegget. Hadde s lyst å hjelpe deg med grisen. Den er til og med på salg her : http://frydbutikken.no/?nr=90&idkategori=84&kat_name=SALG

Gi meg en tilbakemelding om det hjelp da :-)


Karin

Anonym sa...

Sprell og lilleollebolle har!!
Vi har en til hver av våre to jenter , de er kjempesøte:)

Julie

Anonym sa...

Nydelig blogg du har!!

Sprell.no selger Lottas bamsegris: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=387&sok=0&snr=0&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=&pid=531&x=Dukker%20og%20Bamser/Lottas-Bamse

Mvh. Ulla

Villa Landlie sa...

Hei!
VI elsker også Lotta og datteren min har sin egen bamse:) Den har vi kjøpt på Pinoccio en butikk i Bergen sentrum. Bildet av grisen kan du se på vår blogg for å sjekke at det er den du vil ha! God jakt!

http://2.bp.blogspot.com/_Xjk2ODTOl4I/S20utrvwy5I/AAAAAAAACgs/pVyYshBL7NI/s1600/IMG_0224.JPG

Link til info om butikken:
http://www.bergensentrum.no/index.php?valg=butikk_sok&butikk_nr=887&gruppe=45

Anonym sa...

De har den i Alma Lukke butikken på Majorstua. Vet ikke hvor du bor da.. den er ihvertfall kjempesøt! Lykke til!

Helena sa...

Her er lotta sin grisebamse :)

http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=480&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=&pid=531&x=Lotta/Lottas-Bamse

Anonym sa...

no 12 i sandefjord har disse og GunnILLAS HELSEKOST, BEGGE BUTIKKER LIGGER I KONGENS GATE. MVH BLOGG FAN