mandag 17. januar 2011

Glimt av håp ♥


Nok en nydelig vinterdag!

Her skinner solen og det er så fint og lyst ute. Jeg har vært på svangerskapskontroll hos legen i dag, nå er jeg i uke 28, og jeg synes tida flyr! Etterpå dro jeg innom et kjøpesenter og kjøpte en olakjole jeg hadde sett på til Augusta. Hun har hatt en liknende før, som hun har brukt så masse, men som er for liten nå.



Kirsebærkvistene i vinduet har fått noen grønne blader, og nydelige hvite blomster. I en gammel krukke har narcisser fått plass, jeg liker så godt løkblomster. Jeg leste et av mine gamle blogginnlegg for noen dager siden, og da kom jeg på at jeg tok vare på masse blomsterløk som jeg plantet i hagen i fjor vår. Det hadde jeg helt glemt, blir moro å se om de dukker opp av jorden om noen uker! (jeg teller uker i stedet for måneder, det virker litt nærmere da;))



 Nå skal dynene henges ut, og jeg har planer om å vaske litt på soverommet vårt. Kanskje det kommer bilder i morgen? Da har jeg litt press på meg;)


Igjen tusen takk til dere som har stemt på meg i Mammablogg Awards. Jeg setter pris på hver eneste stemme, dere er så snille!





klikk på bildet for å komme til avstemningen!




ha en fin mandag!

9 kommentarer:

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Våren er hjertlig velkommen i år etter mye snø og kaldt vær.
Føler dog den alt er her når jeg titter innom her hos deg
- så vårlig og friskt!

Kos deg med soveromsvask;))))
Ha en riktig fin dag!Klem

Elizabeth sa...

Så nydelig den lille blå krakken er :D En slik kunne eg tenkt meg!! Elsker gamle og slitte ting :)

Beate i Husets Hjerte sa...

Så herlige blomsterbilder du har da. Lengter mot vår nå. Spennende tid for deg fremover da! Ha en fin dag!

Hanne Marthe sa...

hei=)
det er så koselig å lese bloggen din. den er alltid så full av positivitet og ikke minst kreativitet. jeg blir rett og slett glad når jeg leser innleggene dine, og ser alle de flotte bildene du tar=)
du har noen heldige barn, og jeg gleder meg til å se sistemann når den tid kommer. vi er akkurat like langt på vei(i alle fall i samme uke), men for meg er det første barnet. jeg gleder meg skikkelig, og mange av dine innlegg inspirerer til babyshopping=)

Alfasinteriør sa...

Nydelige bilder:0).
Skal bli deilig når blomstene spretter opp ute.
Ha en super dag, kos deg med vaskingen.
Klem Alfa

mammaLise sa...

Du har endelig fått min stemme også :)
Tar litt tid med å få ting gjort ;)

Anne Mai sa...

Flotte bilder nok en gang, jeg har blitt skikkelig fan av krakken din ;)
ha en flott dag videre søte deg.

Min stil sa...

Nydelige kirsebærblomster, og vakre bilder. Koselig å følge deg. Selv er jeg 30 uker nå og skal på ultralyd på onsdag igjen. Blir ganske ofte nå (ca hver 14.dag) siden jeg venter tvillinger.
Ha en fin fin dag.
:) Susanne

Jennifer sa...

Så mange vakre blomsterbilder! Tror jeg må ta en tur i blomsterhandelen i morgen, trenger å så smått få inn noen flere vårtegn. Blir så fint med kvister og litt grønt:)

klem Jennifer (bittelillehuset)