søndag 16. januar 2011

Ferdinands rom ♥


I dag har jeg tatt noen bilder på Ferdinands rom. Jeg kjøpte en pute med tinnsoldater på for en stund siden, og nå har den endelig kommet på plass. Jeg liker så godt fargene på tinnsoldatene, rødt og lyseblått er min favoritt på gutterommet. Og masse maileg da:)



Traktoren i tre fikk han i julegave, den er fra Le Toy Van. Ferdinand elsker traktorer, og han fikk også en fin bondegård i tre til jul. Den kan jeg vise en annen dag!





 
Tusen, tusen takk til alle som har gitt meg sin stemme i Mammablogg Awards 2010 Jeg synes det er en stor ære å være nominert, og blir kjempeglad for at noen vil stemme på meg!




 
Klikk på bildet for å komme til avstemningen hos foreldremanualen!




ha en fin søndag!

17 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Herlig barnerom..
Gratulere med nominasjon!!
min stemmer er sendt:)

Ha en fin søndag!!

Klem Linda:)

Tove `blogg verden sa...

Nydelig rom han har med mange flotte detaljer!!
Lykke til med nominasjonen!! Jeg skal inn å stemme på deg nå : )
Klem Tove

LYKKELIG SOM LITEN sa...

Du er jo kjempe flink med barnerom :)
Herlig med friske klare farger som men blir på godt humør av :)

Ha en nydelig søndag :)
Klem Tina

Lotta sa...

Nydelig rom og detaljer:) Jeg skal også blogge litt barnerom i dag:) Herlig:)

Gratulerer med velfortjent nominasjon. Såklart skal jeg stemme:)

Ha en fin dag:)
Klem

Ps.Vi kjøpte stellebord/stellekommode på finn.no. for 200 kr. Superfin! Bare kjøpte ny matte da;)Ellers kan jeg tipse deg om Christine m bloggen "Harmonisk Lykke". De laget selv med en kommode fra Ikea som basis;) Supersmart og veldig fin:)

RoseSommer sa...

Jeg vil også ha cowboykanin og kaninhest m/cowboyhatt!
Yiiiiha.....

et kjært hjem sa...

Så koselig gutterom! Kjempefin pute, er veldig begeistret for tinnsoldater jeg også ;)En lekker detalj på gutterommet!
Gratulerer med nominasjonen, du har jo en veldig koselig blogg med flotte innlegg fra familien og hjemmet deres!
Lykke til med familieforøkelsen, her kommer det litt uventet en nr 4...blir kjekt med baby igjen ;) Ane

Annfrid sa...

Er enig med deg at det er nydelige farger til et gutterom. Jeg har også rødt på gutterommet. Synes det frisker opp.
Du fortjener nominasjonen for du har en utrolig koselig blogg, med en veldig fin stemning.
Lykke til!!!!
Hilsen Annfrid

Betina sa...

Hvor er det bare nogle super søde værelser og en super dejlig blog. Klem Betina

Lise sa...

Nydelig barnerom :-)

Siv Toril sa...

Kjempe fint gutterom! Har mye rødt og lyseblått på rommet til min mellomste sønn også:) Ha en fin søndag! Klem

Kine sa...

Kjempe lekkert rom :)

Kan jeg spørre hva slags hustype huset deres er?
Det er bare utrolig lekkert :)

aqui pelo campo... sa...

Congratulations Silje.
I just gave you my vote!
:)

Talentina sa...

heisann! kjempe fint rom han gutten din har!! kan tenke meg han trives der:) ha en fin søndagskveld!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselig barnerom! :)

Gratulerer med nominasjonen, det er velfortjent!
Klem

Therese sa...

Hei hei frue. Gratulere , gratulere, så flott. Ja, det er virkelig fortjent. Du legger jo ned mye jobb også, selv om det meste av tiden er sikkert kjempe gøy. Jeg har stemt på deg mor.

Nydelige bilder bestandig og man blir rent lykkelig av å se dine blogg innlegg. Blir spennende å se hvordan baby rommet blir. Ønsker deg en super kveld. Her har helgen vært stille og rolig. Jeg har passet søskenbarnet vårt, så i helgen har jeg lissom vært trebarnsmor. Koselig det. Klem Therese.

Benedicte fra "Skolelyst" sa...

Gratulerer med nominasjonen. Det var på Foreldremanualen jeg fant deg. Det var bra, for du har en fin blogg. Kommer tilbake hit snart.
Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Line sa...

Spreke farger!


Gratulerer med nominasjon, du får i alle fall min stemme!


Ha en god dag!