onsdag 5. januar 2011

Fargerik fridag!


På onsdagene er ungene hjemme fra barnehagen, og det er så herlig, for det er ungene til en av mine beste venninner også! Så i dag ble det lunsjbesøk, og de fire små på fire år og nedover leker så fint sammen! Men så har de vært sammen nesten ukentlig fra de ble født også!



I dag var tempoet til ungene ganske høyt, og de rakk følgende i løpet av få timer: leke med kitt, bygge med klosser, leke med lego og biler, endevende sengene oppe, rote litt:) leke sisten, og skli litt ute.... Masse lek og moro, formiddagsmat....



...og fargerike boller:)



 Dette bildet tok jeg i går kveld, da ungene koste seg med hver sin nybakte bolle i sofaen. Jeg kikket ned og så en voksende babymage og to par varme barneføtter... Man kan vel ikke annet enn å være lykkelig da?



ha en fin kveld!


20 kommentarer:

Anja sa...

Hei Silje!

Leste historien din i Kamille i dag, sterkt av deg å stille opp! Tøft at noen vi lstille med sin personlig erfaring på et sånt område, for en hører jo så mange historier om pillene, mens leger sier at det er trygt. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... Fint at du ser ut til å ha blitt frisk i alle fall!

Ønsker deg et fortsatt fint svangerskap og en fortsatt fin uke!

Kine sa...

Høres ut som en herlig dag,og at barna har kost seg skikkelig!
SÅ nydelig det siste bildet var!:) Så ikke magen først :-)

Fortsatt god uke!

Anemone sa...

Å, så herlig bilde! Så ikke magen jeg heller før jeg leste Kine sin kommentar. Jeg "mangler" de to søte barna, men en voksende babymage har jeg, og det er lykke i seg selv. :) Lykke til videre!

MammaHåland sa...

Tusen takk for en fin dag,
kjære søte du!
Vi endevender jo alltid huset ditt, og jeg føler alltid for å beklage litt, men koselig er det og vi får skravlet masse..
Ha en fin kveld;)
Monica

Sveta sa...

Hei! Elsker bloggen din! Takk! Du gir mye glede og varme i hjemmet sitt. Godt nytt år! Vær glad!

Cecilie sa...

ser ut til at dere har hatt en fantastisk dag. kjekt når barna leker fint sammen.

VI skal ha barneselskap i helga, kanskje jeg må lage slike boller da??

ha en fin kveld

KROnPRINSESSENE sa...

Det siste bildet var rett og slett bare så KOSELIG :)
Nå skal jeg åpne Kamille og lese det de andre allerede har lest om deg...
Ha en fin kveld.
Klem May Helen

Merethe sa...

Silje..En av de flinkeste mammaene på jord!! <3 Jeg digger deg :)

tante fiolett sa...

Sååå koselig:) Jeg bare smiler jeg:):)
Klemmer fra Jeanette

Mitt ☆ Mine sa...

Toppen av lykke!

Anonym sa...

Oj, din mave er allerede ved at blive stor ... hvor dejligt ;o)
Dejligt billede af ungernes fødder og din voksende mave.
Skønt at se at I hygger jer så meget.
Knus Charlotte

Talentina sa...

å det høres ut som en drømme dag! og for et koslig bilde til slutt! hehe ha en fin kveld videre:)

Maret sa...

Å- det er jo slik ein fridag for mor og barn bør være...
Så flott at alle koser seg..

Anne Mai sa...

Så koselig :) syns du er SÅ flink til å ta med barna på masse gøy, håper jeg selv blir slik når jeg blir så heldig å blir mamma :)
Gratulere med voksende mage :) dette har jeg ikke fått med meg, så hyggelig :) <3

Anonym sa...

Flott bilde! Mammalykke :-)

Lotte`s lille verden sa...

Nei og nei så koselig.. Dere gjør så mye kjekt.. Henter mange ideer og tips her hos deg og gleder meg til å sette mine drømmer og planer til verden den dagen jeg får min lille familie. Tror jeg må innføre en slik dag da jeg også.. Den er sikkert gull verdt!

Ha en super dag
Klem fra meg

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så koselig, skjønner godt at du er lykkelig;))

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Tror dere koser dere glugg i hel, jeg, med en innesnødd dag! Ser i alle fall ut som dere gjorde det i går. Koselig bilde nederst!
Klem!

wenche håvik sa...

hei Silje,,
for eit kjempeherlig bilde du hadde lagt til der babymagen som vokser og 2 barneføtter..eg må si du har ei fantastisk flott side..Det dukkehuset ditt er so flott og alt du skriver og lager til det er perfekt!!! kos deg forsatt m svangerskapet og ha ein flott helg i vente..klem fra vossataus

Conny's Cottage sa...

wat a great day!So lovly to make greativ thinks with de child.

Conny