lørdag 1. januar 2011

En perfekt start!



 Vi har rett og slett hatt en perfekt start på det nye året! Endelig var temperaturen slik at vi kunne kose oss ute og nyte den fine snøen! Vi dro på sparketur, og da vi kom hjem lagde jeg kakao og vaffelrøre som vi tok med oss ut, og så stekte jeg vafler mens ungene skled i bakken ved huset vårt. Nå har vi spist kalkunmiddag og dessert, og snart er det tid for lørdagskveld og besøk av to gode barndomsvenninner:)


håper 2011 blir et godt år for oss alle!



ha en herlig lørdagskveld!

15 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Så koselig!
Nydelig nytt år ønsker jeg deg!

gode grunner sa...

Dette hørtes ut som en fin dag! Koselige bilder du har tatt :) Kos dere i kveld også :)
Klem fra Hedda

Hege sa...

Deilig med litt mildere vær igjen ja.
Hørtes ut som en veldig koselig dag :o)

Hege

My home is my Castle - by Kari sa...

For noen herlige bilder :))

Klem,Kari

Talentina sa...

så koslig! ja det høres ut som en perfekt dag for både store og små! ha en fin kveld!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Stemningsfullt!

Ellemell sa...

høres veldig koselig ut:)
har så lyst å prøve spark!

her er snøen regnet nesten bort- og klink is står igjen!
klem ellemell

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi har også vært litt ute i dag, hyggelig! :)

Håper dere får et flott år - jeg gleder meg til å følge dere videre. :)

Frk. Hverdag sa...

Så dejlig så dejligt. Familietid når det er bedst.
Rigtig godt nytår.

ennahs lille hjørne sa...

Godt å starte året på den måte da:)
Hørtes utrolig fint ut!!
Kos deg med skravlings med barndomsveninnene i kveld.

Christine C sa...

Det hørtes ut som en perfekt måte å tilbringe nyttårsdagen på :-)) Kos dere videre i helga!

Maret sa...

For ein flott start...
Her har værgudane sørga for innestund, men det skal vi nok ta att...
Godt År...

UNDRING sa...

Godt nytt år! Hørtes ut som en perfekt dag og kveld!

Mitt ☆ Mine sa...

Å Silje, du er så søt og snill! Blir så glad for disse kommentarene dine!! Stor smil fra meg!

Det ser ut som dere har hatt en helt perfekt dag - så koselig med vaffelsteking ute!

Nydelige bilder....som alltid!

og du...jeg liker innleggene dine også VELDIG godt!

Klem

jordbærpiken sa...

Hørtes ut som en strålende dag! Godt nyttår, Silje! Gleder meg til å følge deg i året som kommer. Klemklem!