onsdag 8. desember 2010

Vinterjente ✩



I går fikk vi melding om at det lå en pakke på posten og ventet på oss, og jammen var det ikke en bursdagsgave til Augusta fra lille martine. Verdens søteste lue, jeg har faktisk sett på dem i nettbutikken mange ganger (de har to forskjellige typer). Tusen tusen takk for en super gave, som både mor og datter elsker:)



Lua er godt og varm, og passer supert i denne kulda! Du finner den her!


        

 I dag er ungene hos bestemoren sin og lager julegodteri! Jeg skal prøve å få fyr i peisen (for n'te gang..), rydde litt her og lage god middag til mannen kommer hjem. Vi har barnefri helt til i kveld, så kanskje det blir en middagslur til og med:) Det hadde passet fint, siden jeg skal på jentekveld til ei god venninne!



ha en fin onsdag!

13 kommentarer:

4childrenorganic sa...

Nydelig og nostalgisk lue til en søt liten vinterpike!
Klem Anna

Trine sa...

Nydelig lue på en nydelig jente!
Kos dere med barnefri og med jentekveld ikveld- alltid like kos!

Klemmer

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

ååå for en fantastisk lue.. lurer på om jeg får en slik på min datter. Jeg husker jeg hadde slik selv da jeg var lita.
Kjempe koselige vinterbilder du har lagt ut.

ha en fin kveld
klem

MariCrea sa...

When I was a little girl I had a hat like this
greetings
Mari

Mari sa...

FOR EI HERLIG LUE!!!! Jeg måtte bare bestille en slik til Ingeborg jenta mi - den blir perfekt til den lilla kåpen hennes:)

Anonym sa...

Kjempesøt! :)
Jeg må bare spørre om en annen ting: hvor har du kjøpt det søte frittstående fuglebrettet i metall?
Hilsen Jane

i mitt lille rekkehus sa...

Så søt i nydelig lue:)

Har en drøm... sa...

Så fine bilder!
Og så heldig Augusta var som fikk slik flott lue:)
Akkurat sånn hadde jeg da jeg var litta og ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Marlene sa...

Ååå kor fin lue :)

Tove `blogg verden sa...

Hadde også sånn lue når jeg var lita : D Så morsomt at de er tilbake!! Nydelig jente du har!!
Klem Tove

Monica fra Koseleg sa...

For en koselig blogg og et pent hus du har. Hit titter jeg gjerne inn flere ganger!

whitebite sa...

Å himmel og hav for en skjønn lue på ei skjønn jente!
Og du Silje; tusen hjertelig takk for kommentar inne hos meg ♥ Du er jo favorittbloggeren min.. så gjett om jeg ble overrasket og glad!
klem♥

tante Hilde sa...

Den var bare så skjønn den lua...
Mange fine bilder.. Ha det fint. Klem fra tante