fredag 3. desember 2010

Vinn emaljeskilt fra Ramsign!




I likhet med noen andre bloggere, skal jeg også få dele ut et lekkert emaljeskilt fra det danske foretaket RAMSIGN. De har et stort utvalg i flotte, klassiske emaljeskilt. Hvert skilt er tilverket for hånd, og er derfor unikt! De leverer både navneskilt og husnummer.


Du kan vinne et valgfritt emaljeskilt fra RAMSIGN, det finnes mange utførelser å velge mellom, så du kan finne et som passer akkurat ditt hus! Det kan jo også være en kjempeflott julegave? Gå innom på hjemmesiden for å se utvalget av skilttyper.


Vil du være med i trekningen, må du legge igjen en kommentar under dette innlegget innen førstkommende søndag kl 21! Lykke til:)


122 kommentarer:

Jannemor sa...

Hei :)
Eit slikt skilt har eg såååå lyst på :)))
Eg prøver lukka

Mvh
Jannemor

Benedikte sa...

Hei hei :)

Jeg vil veldig gjerne vinne et så fint skilt :D

Tvi tvi..

God helg til deg og dine :)

Klem
Benedikte...

Anonym sa...

vil gjerne vinne skilt, de er råfine :)

metterokenes@gmail.com

Anonym sa...

Kikkar ofte innom bloggen din. Takk for flotte bilder som gjev inspirasjon!
Og - ja, takk! Eg vil gjerne ha eit lodd i trekninga di;-)
SuMa

Veronica sa...

Vil gjerne være med å vinne et flott skilt :-))

God helg!
Hilsen Veronica

mammaLise sa...

Prøver lykken igjen

God helg!

Sweet Chili. sa...

Hei Silje:)

Liker bloggen din veldig godt og titter innom deg hver dag:) Jeg blir gjerne med i trekningen din om et vakkert skilt.

Klem fra Pernille

Anonym sa...

Hei hei!

Jeg blir gjerne med på trekningen om et slikt skilt, de er såå utrolig lekker -:)

Mvh Wenche o

mali-mo sa...

Jeg vilgjerne ha skilt så jeg prøver meg her også ;)

God fredagskveld, håper alt er flott med bebisen ;)

Mari sa...

HEI SILJE!
Ååååå...som jeg ønsker meg et slikt skilt...den lille familien min får snaaart samme etternavn, og da trenger vi jo et nytt dørskilt:) Krysser fingre for meg:)
KLem Mari

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hærlige skilt!
Jeg er med :o)
Klem og lykke til med magen!

Laila2207 sa...

Mange som lodder ut slike skilt for tiden, og jeg har prøvd lykken flere ganger utn hell! Kanskje jeg blir heldig denne gangen? Jeg krysser fingre og tær :-)

Lisa sa...

Jeg har lyst på! Har ikke hus enda, men har en leilighet som mangler et ordentlig skilt utenfor døra:) (foreløpig henger det bare en post it lapp på utsiden:P)

Klem Lisa

MonaLisa sa...

Go`kveld i stua:)
Jaaaa jeg vil være med! Gud så flotte asså!

Stikk innom og heng deg med på min Give Away oxo:)

God helg vennen. Klem

Marianne sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen:)

Ha en fin førjulstid.

Anonym sa...

Hei.
Vil gjerne være med å vinneet så fint skilt som hytta mi lengter etter.......

Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

Hvit Villa sa...

Nydelige skilt, blir gjerne med:)

Siv Toril sa...

Hei hei! Et slikt skilt kunne jeg virkelig tenkt meg! Vi trenger faktisk sårt et navneskilt utenfor døra vår... Prøver lykken! God helg! Klem

Cathrine sa...

For noen flotte skilt! Jeg blir veldig gjerne med på trekningen:))

Klem Cathrine

madam mim sa...

Digger disse skiltene, så klart jeg må være med!

Klem Linda :-)

minegenlilleverden sa...

Håper jeg vinner et sånt skilt til huset mitt :)

Anonym sa...

Hei. Har sååå lyst på et skilt med husnummer:)
God helg til deg:)
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Marens hverdagsliv sa...

Ååååå de har så kjempefine skilt!!
Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne et slikt !!!

Tvi-tvi !!!!
Ønsker deg ei fin helg !!

Maren.

Villasol sa...

Ååå...de er så fine. Jeg vil gjerne være med.
Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Garden Angel sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen:)
Flotte skilt!
Ser ut som dere nyter førjulstiden:)
Det er en herlig tid vi er i nå...
Så mye kos og spenning i luften;)
God helg!

Anonym sa...

Blir gjerne med på trekningen:)

Mvh
Hilde
(hilde-71@hotmail.com)

Jennifer sa...

Hei hei:)
Jeg er en ny følger, har vært innom her hver dag den siste tiden, herlig blogg du har:) Har ikke noen blogg selv enda, men blir veldig inspirert av sånne som din:)
Vil gjerne være med i trekningen av emaljeskilt:)

klem Jennifer
(jenniferborg86@hotmail.com)

Martilie sa...

Skjønne skilt.. Jeg prøver gjerne lykken :)

♥ God helg ♥

Klem fra Tove

Elin sa...

Utrolig lekre skilt!
Jeg vil gjerne være med i trekningen!

God helg!

susan`s side sa...

Jeg vil gjerne vinne et skilt:-) Takk for fin blogg

Trine sa...

Juhu! Nå håper jeg inderlig det er min tur til å vinne det skiltet- har prøvd meg på alle som har hatt denne give awayen uten hell ;) Hehe!

Ønsker deg og dine en god helg!

Kine sa...

Åj sånt vil jeg vinne! Jeg blir med i trekningen :)

Jeanette sa...

Jeg blir også gjerne med på trekning! Skiltene er kjempefine, så håper på vinnerlykke;)
Fortsatt god helg!

Hanne sa...

Emaljeskilt er så fint! Jeg blir gjerne med i trekningen:)

Anonym sa...

God kveld,- skulle gjerne hatt et fint skilt :)

Mvh

frk.johnsen@gmail.com

Jenny - supersnella sa...

finfint - og vi trenger et skilt på det nye huset vårt! Så da passer det fint å vinne ;)

En riktig god desemberhelg til deg og dine!

klem

SiljeVanilje sa...

Heihei!:o)

Jeg blir VELDIG gjerne med på trekningen! Et slikt skilt med gatenavn ville vært kjempefint på den nymalte husveggen til våren!:o)

Ønsker deg og dine en fortsatt fin fredagskveld!:o)

Unni sa...

Vi mangler et skilt på huset vårt, så det hadde vært kjekt å vunnet:D

Takk for en flogg blogg. Er innom ofte.

Unni

SNILLPIKE♥ sa...

Knallstilige skilt, jeg er med.

RoseSommer sa...

Jeg er med! Så moro!

Email: jstoevl@online.no

Hjemme hos meg sa...

Jeg er selvfølgelig med :)

Klem Anette :)

Husflidstausa sa...

Klart eg vil være med i trekninga av eit stilig skilt.....

Anonym sa...

Heisann;-)

Har ikke blogg selv og har aldri meldt meg på trekning hos deg før. Er nesten daglig innom bloggen din, liker den kjempegodt!

hildefm@hotmail.com

kristin r sa...

Så fine skilt, det ønsker jeg meg virkelig! Er så glad i din fine blogg forresten:)

Linn Susanne sa...

Sååå fine! :) Jeg blir med!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen :-) Mvh Marianne O

Karianne sa...

Et slikt skilt kunne jeg godt tenke meg :) Prøver lykken...

camah sa...

Så fint! Jeg prøver lykken jeg! :)
Har ikke navnskilt på huset så det hadde hvert morro med ett sånt! :)

Anonym sa...

Hei Silje!

Blir like overrasket hver dag over de kjekke tingene man kan vinne på bloggen din.
Det hadde jo passet så fint å vinne et så fint skilt nå som vi holder på å bygge hus :) Passer veldig til stilen på huset som vi bygger.
Klem fra Marie

Klem

Elisabeth sa...

Jeg vil gjerne være med! Mangler skilt utenfor døren, så dette hadde vært topp å vinne!

Hilsen Elisabeth.

Mette. Møre og Romsdal,Norway. sa...

Kan ikkje gå glipp av ein slik sjanse...
Herlige skilt:)

Mvh Mette

Anonym sa...

Tenk å være så heldig å vinne et slikt skilt, det hadde gjort meg veldig glad hvertfall :) Klem Anette (anette-79@hotmail.com)

Maria G sa...

Så lekre skilt!!

silje sa...

Jeg prøver også lykken:-)

Hanna sa...

Det var utrolig fine skilt, selvfølgelig vil jeg være med. Lykke til med alle juleforberedelsene, og gledelig jul!

AbluMoo sa...

Det er så fine skilt, vil gjerne være med i trekningen.

God helg! :)

det hvite hjerte sa...

Stilig, jeg er med ...!

klem

Nina sa...

Hei!

Prøver lykken her også jeg ;)
MÅ bare ha :)

Flott blogg du har, Silje :)

Ha en fin helg videre :)

Klem Nina

Anonym sa...

Så fine skilt :)
God lørdag :)

Mvh. Liv
liv-ir@hotmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne vinne skilt :-)
St.hans aften feiret vi 20 års bryllupsdag (giftet oss tidlig :-))
Mannen min overrasket da med å ta mitt og våre 3 barns etternavn. Så nå trenger vi et nytt skilt. Koselig med samme etternav synes vi alle 5.

Du har så koselig blogg. Vurderer å lage blogg selv.
God førjulstid

Trude

Rosa muffins sa...

Her hos oss har vi ikke navneskilt på døren (og det er faktisk sant også) så et sånt skilt har jeg veldig lyst på:)
Prøver lykken her hos deg.

God helg:)

Anonym sa...

Fine skilt! Heldig den som vinner!
Mvh Eileen U

Anonym sa...

De er sååå fine de skilta!
God helg!
Hilsen Mette DS

Anonym sa...

Hei!
Det hadde passet perfekt til den nye ytterdøren vår:)
Hilsen Silje

Et hverdagshjem sa...

Hei!
Kunne gjerne tenkt meg et slikt skilt ja :)
Får se om jeg har vinnerlykke denne gangen ;)

Ha en fin-fin lørdag!
Klem :)

Anonym sa...

Ååå, så flotte! Jeg er med :)

Klem fra Tonje i vest :)

Anonym sa...

jeg er med!
mvh Dina

Lotta sa...

Åh ja jeg er helt klart med:) Har fått gleden av å dele ut et selv og prøver lykken her og kanskje vinner jeg et selv også:)

Ha en god dag!
Klem fra
Lotta

Skogland sa...

Ååå..som jeg ønsker meg et sånt skilt til husveggen her på Skogland!

Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid :)

Klem fra Fru K

Anonym sa...

Hallo Silje!

Endelig er julen igang, og du er som vanlig alltid i rute! :O)

Vi kjøpte hus for fire år siden, og har enda ikke fått skaffet oss noe navneskilt, så jeg vil gjerne være med! Hadde jo vært en perfekt julegave til oss selv og huset! :O)

God adventstid til deg og dine!
Jeg koser meg med hvert eneste innlegg! :O)

Hilsen Marte
marte.mor@live.no

hobbyvimsa sa...

Jeg prøver også lykken:)Klem Linda:)

Rakel sa...

Åååå så fine skilt!
Eg blir med!!!:)
Ha en fin lørdag, Silje!
Klem, Rakel

Kari-Anne sa...

Hei! Melder meg på for å vinne skiltet:) har så lyst på et nytt skilt som viser hvem som bor her og er veldig glad i sånne gamle emaljeskilt med nr som det er på eldre hus:) Krysser fingre;)
Kari-Anne

Anonym sa...

Lekkert skilt. Me like a lot!!
SiriH
sirihelenj@hotmail.com

Anonym sa...

Utrolig flotte skilt. Me starter med husbygging i januar, så eg krysse fingre for at eg har vinnerlykka med meg! :-)

Tina

snekkedulla@hotmail.com

Anonym sa...

Hei :)
Jeg vil gjerne være med også!

Hilsen Ingrid

Dronning Bergfrue sa...

Oioioi! Så flott!
Jeg prøver lykken nok en gang:)

mvh Bergfrua

hjertero.com sa...

Jeg har vært med på giveaway med dette som premie før, og prøver gjerne lykken igjen!!

Nå krysser jeg fingrene :)

Ha en fortsatt fin lørdag i det fine, klare været!

Klem Silje

Anonym sa...

Hei Silje!:)

Så fine skilt, jeg må jo bare prøve meg på denne Give away`en... Vi skal begynne å bygge hus i april,så et sånt skilt kunne virkelig gjort seg på huset vårt når det blir ferdig!:)

Titter innom bloggen din daglig,Silje,alltid fine bilder og masse inspirasjon! God førjulstid til deg og familien din!!

Hilsen Julie

Audhild sa...

Prøver lykken:) tvi tvi:)

Anonym sa...

Det hadde blitt en skikkelig julegave å få nytt navneskilt!!Huset vi bor i er under restaurering, og det gamle skiltet trenger også å byttes ut! Krysser finger;) Randi

Anita sa...

God kveld i stua, her koser vi oss også! Har nettopp bakt 4 brett proppfulle av Serinakaker :0) Dufter godt og ser godt ut.. Emaljeskiltene er super fine, krysser for at jeg kanskje er den heldige :) Kos dere videre!

Anonym sa...

De er så fine de skiltene, jeg må jo bare prøve lykken ;-)

Du har en kjempe fin blogg, og vi liker masse av de samme tingene ser jeg. Mennene våre ble 30 samme dag også, og prinsessene våres fikk samme dukkevogn til 3års dagen :-)

God førjulstid, og lykke til med magen!


Hilsen Caroline L.

Timoteia sa...

Hei!
Det var virkelig fine skilt! Nå som vi er blitt en familie på tre må vi ha et nytt skilt på døra som viser alle navnene, både store og små, så vi er med i trekningen :)
Ha en fin lørdags kveld!

umulie sa...

Jeg vil gjerne være med!

annehaa sa...

Kjempefint med emaljeskilt, og virkelig en fin blogg du har. Har nettopp oppdaget "deg". Synes du skriver godt, og har allerede "tatt" noen dekoreringstips på uteområdet. Morro å se hvordan andre gjør det. Ha en fin advent. Hilsen Anne.

Ann-Helen sa...

Vil gjerne være med:)

God lørdagskveld;)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Dette vil jeg være med på.

Klem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne prøve vinnerlykken; det er jo så flotte skilt =)
Ha en flott helg!

IT

Siri sa...

Hei Silje!
Klart at eg vil vere med i trekninga av eit flott emaljeskilt frå Ramsign :) Med opp pussing av eit hus frå 1850 ville det vere topp.
Ha ein kjempe fin laurdagskveld - takk for alle koselege innlegga du delar med oss.

Mvh Siri.

Monica sa...

Hadde passet perfekt på vårt hus i Sandviken som vi pusser opp, krysser fingrene:) Monica

Anonym sa...

Prøver lykken igjen og jeg vil mer enn gjerne være med.
Hilsen Sigurds mamma

Anonym sa...

Ja, jeg vil være med! Jeg ønsker dere en fin kveld, her er det rolig. Håkon og Henrik er i seng...

Hilsen Trinemor

LilleLena sa...

Alltid koselig å titte innom bloggen din.

Skiltet som vi kan vinne har stått påønskelisten lenge...krysser fingrene .

Mvh LilleLena

LilleLena sa...

Alltid koselig å titte innombloggen din,virker som et varmt og godt hjem.

Skiltene fra Ramsing har stått på ønskelisten en stund.
Krysser fingrene og håper:D

Livy sa...

Jeg vil gjerne være med Silje :)

Gul Hverdag sa...

ååå jeg vil være med i trekningen:-) Ha en super kveld:-)

Huldra sa...

Trekker et lodd og ønsker deg en fortsatt herlig førjulstid, Silje:)

Anonym sa...

Hei hei :)

Takker for en fantastisk blogg som jeg følger jevnt og trutt hver dag!

Tusen takk for at du inspirerer meg i hverdag og til fest : )

Hadde vært så gøy å vinne et slikt skilt :)

Hanne

Anonym sa...

Hei! Hvis jeg blir den heldige vinner hadde jeg valgt et husnummer skilt till vårt stakkars skiltløse hus. Så kanskje nissen finner frem til riktig hus i år ;)

Hilsen Susanna Rolland
daniel_susanna@hotmail.com

Konvallhaugen sa...

Da er jeg med!!
Flott premie!
Ha en god kveld!
Liv Johanne

Marit sa...

Jeg må jo prøve lykken:-). Minstemor i huset sitt navn får ikke plass på dørskiltet vårt, så det er på høy tid med nytt skilt. Krysser fingre og tær;-)

God kveld til deg!

Maritklem(maritnh@live.no)

Marthe sa...

Hei Silje!!

Prøver lykken jeg også! :)
Hadde vært fint med et skilt på det nye huset :)

Fra drøm til virkelighet sa...

Hei Silje :-)

Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen om å vinne ett så fint skilt. Med en til i familien til våren hadde det passet perfekt <3 ha en fin dag! Klem

Sunniva sa...

hei Silje...
Utrolig flotte skilt... blir gjerne med på konkurranse..
Leser bloggen din så og si hver dag.. veldig inspirerende...
Gratulerer med graviditeten, du har flotte barn.
Ha en flott førjulstid...
Sunniva

Torill sa...

Hei:)
Eit sånt skilt ønsker eg meg til jul;)
Håper vinnerlykka slår til her:)
Klem fra meg

TonjeNo sa...

Halloo. Ja, de der skilt er bare superflotte.
Jeg vil gjerne ha et lodd.

Ha´en finfin søndag ;)

Margitta sa...

Elsker emaljeskilt, håper eg vinner...

Fruen på skogmo sa...

Den som intet våger intet vinner, så jeg blir gjerne med i trekninga ;o)

Anonym sa...

Hei
Eg ynskjer meg eit slikt skilt:)
Har planar om å skifte ytterdør og lage nytt inngangsparti.
Gina

Sidsel sa...

jeg hiver meg på i siste liten.... hadde vært kjekt å vinne et så flott skilt.
Takk for en fin og inspirerende blogg

Anonym sa...

Hei Hei!

Jeg og prøver meg på vinnerlykke...
Hadde vært veldig kjekt med et fint dørskilt el lignende i "nye" huset vi skal flytte til!

adventsklem fra Ingvild Berge Osaland

Anonym sa...

Hei!

Så flott en blogg du har. er stadig innom. Hiver meg med i trekningen jeg også!

Ha en fin søndag!

Lill:-)

Caroline sa...

Et emaljeskilt hadde passet perfekt på lekestua til lillegutt - så jeg henger meg på i trekningen.

Håper dere har hatt en flott dag på teateret. Har dere sett Skomakergaten?

Klem fra Caroline

Tanja sa...

Åhh som jeg ønsker meg et sånt skilt, flyttet inn i nytt hus for over 4 år siden, men ennå har det ikke kommet opp noe dørskilt ved inngangsdøra. Krysser fingrene XXX :)

Anonym sa...

Håpar de har hatt det fint på teater : ) Vert gjerne med på trekninga. Desse skilta var nok mange hakk finare enn keramikkskilta fra Kypros som me ein gang i tida kjøpte : ) Ha ei fortsatt fin førjulstid. Julestemninga stig kvar gong eg er innom bloggen din.

Helsing Kringlepipen

Dagrun sa...

oj! Nå holdt je på å glemme give-awayen din i all kaoset som er her idag...
De sier så at et hjem er der hvor kjærligheten er. Og selvom man ikkeer helt ferdig med det store prosjektet som kalles ett hus og ett hjem, så er det hyggelig å vise for omverdenen at her er det vi som bor, og selvom ikke alt er per kasse, så er det vårt hjem og vi trives i all vår kjærlighet.
Jeg kunne veldig gjerne hatt et skilt som fortalte til alle at i dette huset råder kjærligheten og at alle besøkende er hjertelig velkomne til å delta i den.
Ha en god søndagskveld videre:)
Love:)

Mari uten blogg :P sa...

Prøver lykken jeg:) De skilta er så fine:) Og vi har skiltløst hus så det hadde passa perfekt:)
Mari

♥ Netta ♥ sa...

Disse skiltene er så nydelige, jeg blir gjerne med i trekningen :-)
Netta

Lena sa...

Åh... jeg vil veldig gjerne vinne et sånn fantastisk emmaljeskilt!! De er utrolig fine!

Krysser fingrene!

Lena B

Anonym sa...

Heisann!
Så flotte skilt, eg får kryssa fingre og tær;))
Søndagshelsing frå fire-borns-mamma frå Tysnes

Sonia sa...

hei, jeg vil være med på trekning :)