søndag 5. desember 2010

Ut i snøen!



Når det laver ned både når man legger seg og når man står opp, er det ikke vanskelig å få julestemning! Vi kledde oss godt og gikk ut i snøen med ungene i formiddag, frem med snøskuffe og sklibrett!

Vi har ingen store trær i hagen vår, men i det bittelille plommetreet har jeg hengt pynt fra Walther&co. Man må gjøre det beste ut av det man har, ikke sant?



Det er så koselig når det blir hvitt!



Jeg måtte ned i en skråning for å hjelpe Ferdinand opp da han hadde kjørt seg fast med sklibrettet, og der så jeg et tre fullt av bittesmå kongler. Morsomt å oppdage sånt 50 meter fra huset:) De minner meg om Tre nøtter til Askepott:)




Unna vei! Vi har en liten bakke på utsiden her vi bor, akkurat passe for to små som vil skli! Musen måtte også kle seg for vinteren...


Nå skal vi pynte oss for å gå på teater! Noen som kan gjette hva vi skal se?:) Det er typisk jul:)



Ikke glem å melde deg på give away'en, trekningen er i kveld!




ha en fin søndag!



Tenn lys !

To lys skal skinne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.

Eyvind Skeie

5 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Umulig å ikke få julestemning av disse herlige bildene:)kos dere i teater:)Klem Linda:)

hjertero.com sa...

Endelig kom både snø og levelig temperatur! Herlig, og her hos oss krydde det av unger ute idag!

Ha en finfin søndagskveld!

Klem Silje

Anonym sa...

Putti plutti pott!! :) :) tipper jeg..

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig dere har det ute... Den sinkpyntet gjorde seg veldig godt.

Ha en fin uke
klem

Line fra huset på landet sa...

Du har jo et skikkelig nydelig rødt julehus du Silje:) Da MÅ det bli stemning da. Kjempekos med vakker sinkpynt.Ordentlig kos;)
Forresten..såå fin heading du har nå!!:))
Psst. Du spurte meg for en tid tilbake om man kunne bestille noe av det jeg lager..og joda. Om du fortsatt er interessert, så kan du selvsagt det. Jeg tror nemlig ikke(kan ikke huske ivertfall) at jeg svarte deg på det..
Ha en knallfin ny desember-uke Silje.
Gode klemmer fra Line