søndag 12. desember 2010

Sol, snø og søndag!


Lykken er å våkne kl 09.30 (søndag er min sovedag!) til glitrende snø og skinnende sol! Nykokte egg til frokost, og mor og barn går fremdeles i pysjen. Skiskyting på tv, og far prøver ivrig å få sønnen sportsinteressert;) Augusta kom akkurat inn i stua med en pose med lussekattene fra i går, og nå skal vi visst "kose oss" ifølge Ferdinand. Det er ord han bruker mye om dagen!

Kanskje jeg får ordnet litt på barnerommene også, og så blir det familiemiddag. Deilige søndag!

De flotte rosene fikk vi av våre enda flottere gjester i går;)



ha en flott dag!

6 kommentarer:

Fräulein Klein sa...

Beautiful roses! Have a wonderful sunday,
Yvonne

Merethe sa...

Så koselig dere har det da! :)
Ferdinand har skjønt det han! :D
Her har jeg en i pysj, tre i kostymer og Fridamor som har fått vanlig tøy på. De leker "skal vi danse", Oliver er dommer.. Nei, nå må jeg få gjort noe med dette huset! ha en fin dag :) Klem

Anja sa...

Hei Silje!

Det hadde vært veldig koselig om vi fikk se et bilde av deg og babymagen din snart!

Takk for at du lager en så koselig blogg, jeg er fast følger!

Tove `blogg verden sa...

Desember er den store kose måneden : D ! Nydelige roser!!
Nyt 3.søndag i advent
klem Tove

Randi sa...

Behagelig søndagsmorgen :-) Her og er kose seg et nye bruky uttrykk for tiden :-) Maria kommer med en mandarin og koseteppet sitt, skal se TV og "kose seg". En herlig tid!!

Ha en fin, fin søndag!

Anonym sa...

Hei Siljemor! :)

Tusen takk for en utrolig koselig formiddag! Det er jo en sann fryd å komme til et alltid så fint dekt bord og deilig servering. Må få laget pepperkaker og lussekatter jeg også.

Stor klem fra Julie.