lørdag 4. desember 2010

Sakralt hjørne


Hos meg er det nisser og gammel julepynt som gjelder til jul, men i et hjørne i stua henger det en hylle som er pyntet med engler og sakrale figurer.



De bittesmå julekrybbe-figurene har jeg kjøpt på en anitikvitetsmesse, de kommer visst fra et marked i Frankrike.



 Denne søte engelen fikk jeg til jul i fjor, av mamma. Sviblene springer ut nå, og lukter herlig!



Her er det nok en herlig winter wonderland-dag, og Ferdinand og jeg skal snart gjøre oss klare til å dra i bursdag! Skal du noe koselig i dag?

Ikke glem å melde deg på give away-en i innlegget under!



ha en flott lørdag!

10 kommentarer:

Livy sa...

Så nydelig Silje!!
Ønsker dere en fin dag i dag! Vi skal en tur til byen - kosetur!

Klem fra Livy

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så vakkert sacralt hjørne... ha en fin adventstid...
klem,magny

hobbyvimsa sa...

Vakkert!!God helg!!Klem linda:)

Christine C sa...

Virkelig nydelig :-)
Håper du får en fin og koselig helg!

Eirin sa...

Høres ut som en koselig dag:) Jeg skal på kino i en 100 år gammel kinosal som kun brukes til filmklubber i dag med samboeren. Lørdag er en kosedag for meg. Da skal man glemme alle plikter og bør-ting man har i hodet, og bare slappe av.
God helg ønskes til deg og dine!
Klem fra Eirin

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelig Silje :D

Ønsker dere en fin lørdag!
Klem Jorid

Birte sa...

hei hei Silje..

Så fine engler:-)

Ha en fin dag idag da..
her flater vi ut på sofaen etter 6 timer på håndball arr!!

Sånn er det og være engasjert.-)

Klem Birte

RoseSommer sa...

Dette koselige er i gang hos oss:
Vi prøver å få somlet oss til å lage pinnekjøtt en gang i året, og nå står røkt pinnekjøtt av lam på ovnen, grønnsakene er klare, og min mann henter svigermor på snart 89 som skal spise med oss på lørdagskvelden. Ikke godt å si hvor mange pinnekjøttmiddager vi får med henne, så en må passe på.
Jeg har litt tid for meg selv, for min kjære skal hente inn ved for henne, og handle med henne på vegen.
Julemusikk i høyttalerne, godlukt fra grytene, nissen har fått tent lykta si på trappa. Nå skal jeg bare skifte litt, så er i vi igang!!
Fortsatt god helg, og behøver jeg å si at bildene dine var fine?? :-)

Reidun sa...

For en fantastisk blogg! Har nettopp oppdaget den, og den er en absolutt favoritt!! SÅ fint du har det:)

Maliva`s verden sa...

Sukk...så søte julekrybbe figurer. Gøy å komme over noe så unikt;o)
Ønsker deg og dine en fin førjulstid.
Klem fra Maliva