torsdag 30. desember 2010

Nyttårsbukett!




Nyttårshandelen er unnagjort, og både mat og blomster er i hus. Jeg satt sammen en bukett av kremhvite roser og noe smått skjønt med masse glitter på:)

I formiddag var Ferdinand, mannen og jeg en tur hos pappa skrotnisse. Jeg er flink til å ha med meg mye jeg leverer der for tida, men i dag ble noe med hjem igjen også! Litt stort og litt smått, jeg viser hva det er i morgen!

Vi spiste sen lunsj, og Augusta kom hjem fra overnattingsbesøk hos mormoren sin. Gjensynsgleden mellom ungene var helt rørende, de har jo vært vekk fra hverandre mange ganger, men det er sjelden det er lillesøster som er vekk. De kastet seg rundt halsen på hverandre, og har hengt sammen siden;)


Takk for koselige tilbakemeldinger på årskavalkadene mine! Det er smigrende og rørende å lese at så mange setter pris på bloggen min! Den hadde ikke fantes uten dere, vet dere;)



ha en flott kveld!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig bukett du har satt sammen til nyårsferinga. Virkelig nydelige blomster. Falt for årsbildene dine også, koselig tilbakeblikk.

Har også laga nyttårsinnlegg i kveld.

Godt nytt år!

Anonym sa...

Nydelig nyttårsbukett! Og veldig koselig tilbakeblikk på året som har gått :)
Det er godt å se at ungene savner hverandre og har omsorg for hverandre, savnet er stort her også om de er borte fra hverandre ei natt eller to :)

Et riktig godt nytt år til deg og dine!

Klem, Mette

tante fiolett sa...

Flotte bilder av året som har gått og nydelig nyttårsbukett:) Godt nytt år!!
Klemmer fra Jeanette

Trines Hus og Hage sa...

Så skjønn nyttårsbukett! Den likte jeg veldig godt.
Kos dere med nyttårsfeiring!
Klem Trine

Anonym sa...

Nydelig bukett! Godt nytt år til deg og dine og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Må innom en tur hver deg for å lese det hyggelige du skriver samt å se på de fine bildene du viser. Nyttårshilsen fra Sisselea

Karin sa...

Hei Silje,ønsker deg riktig godt nytt år.Nydelig kavalkade du viste. Gleder meg til å følge deg i 2011.Klem fra Karin

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Ha en flott feiring av kvelden. Ser frem til å følge deg også i 2011! Godt nytt år til deg og dine!! Klem!