lørdag 18. desember 2010

Når snøen laver ned...


God lørdag alle sammen!


I dag skulle jeg vise bilder av noe søtt jeg har hengt opp i vinduet, men med snøstorm ute var det ikke engang vits i å prøve og ta bilder! Det er så koselig med snøen som laver ned, det passer perfekt nå seks dager før jul synes jeg! Vi har hatt et flott vinterlandskap hele desember her vi bor, kan nesten ikke huske sist vi hadde så fint julevær!



 I dag skal vi på lunsjbesøk til søstra mi, og ungene gleder seg til å leke med fetterene sine!



håper du får en flott lørdag!

7 kommentarer:

le bord doré des nuages sa...

So simple...so bautiful

Talentina sa...

heisann kjempe fine bilder! får virkelig julestemning når jeg er innpå bloggen din! :) ja det er herlig med snø nå som julaften nærmer seg! dere må ha en fin helg!

Maria sa...

Så koselig julestemning hos deg, Silje. Jeg får komme meg opp av sofaen å rydde litt, her er det ikke så koselig..Jeg sov til 10.45 i dag siden Elliot er hos farmor, så jeg burde vel ha overskudd til det nå! Stor klem til deg:)

Jenny - supersnella sa...

Så fine bilder - og så flott header du har fått deg! Virkelig julestemning :)

Ja, her snør det også i dag. Herlig med en hvit jul! Det setter liksom prikken over i'en å kunne gå til kirkes i knirkende snø. Hutre seg hjem igjen og komme inn i et hus fylt av jul og fred.

Ønsker deg og dine en flott siste helg i advent! Snart jul! :)

klem

fialka012 sa...

Moc hezké...

Anonym sa...

Hei!!
Først må jeg bare si at du har en utrolig flott og inspirerende blogg! Her finner jeg aktiviteter til å finne på med ungene, nye bakverk å prøve ut og ikke minst så har dere et utrolig koselig hus som du deler av med mange fine bilder! Har lest alle innleggene dine og blir som sagt like inspirert hver gang. Tusen takk for det! Og nå når jeg endelig fikk meg til å kommentere må eg bare samtidig spørre deg om hvor du har kjøpt julegardinene dine? De var utrolig søte! Så da gjenstår det bare å ønske deg og dine en fortsatt fin helg og en god jul i vente!
Klem Elin

Lykkelig som liten.. sa...

Så koselige bilder :)
Ja, her laver det ned i store hauer også:) Men det er kjempe koselig med en hvit jul ja :)

Håper dere får en nydelig helg:)
Klem Tina