torsdag 30. desember 2010

Mitt år, del 2


Denne sommeren fikk vi unna en del prosjekter vi lenge hadde planlagt. Lekestua kom på plass, og det var utrolig mye mer jobb enn vi hadde sett for oss:)

I juli satt mannen opp stakittgjerde mot naboen, og jeg malte det (den ene siden må få et strøk til til våren). I tillegg laget vi et blomsterbed, med roser, lavendel, lammeøre og flere stauder. Det vokste villig i løpet av sommeren, og vi gleder oss til å følge utviklingen i året som kommer!



Kos ble det også tid til, turer til stranda og Dyreparken. Lange, late og lyse sommerdager!



I august plukket vi rips, solbær og blåbær, og lagde saft, syltetøy og muffins. Jeg elsker å pusle med sånt, ingenting smaker som hjemmelaget!



August innebar også en mini-oppussing av vaskerommet, og en deilig uke på Kreta!



September kom med sine nydelige farger, høsten er min favoritt.
 Jeg fylte 28 år, og feiret med alle jeg er glad i.



I oktober fikk badet oppe et preg av mørkelilla, og ungene og jeg lagde fuglemat. Til stor glede både for oss og småfuglene! Verdens beste mann og pappa fylte 30!



november flyttet verdens skjønneste dådyrfamilie inn til oss, og vi hadde fem rådyr (ekte altså;)) i hagen. Ungene snakker fortsatt om sistnevnte! Lille Augustamor fylte tre år, og det ble feiret med sessepott-bursdag!



Og så kom desember, og jul.... Som jeg elsker! Vi har hatt en kjempedeilig juleferie sammen, og enda er det mange dager igjen, samt nyttårsfeiring med gode venner!


Men jeg innrømmer gjerne at jeg er glad det går mot lysere tider....


...vår....



 ...og sommer!



 Tusen takk til alle dere som har fulgt bloggen min i året som har gått! Og takk for alt det fine dere skriver!


14 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Er så glad jeg oppdaget den kosrelige bloggen din i året som gikk Silje. Gleder meg til å følge deg i 2011 også.
Godt nytt år!
Klemmer fra Hanne Mette

gode grunner sa...

Du er så flink! Så mange fine bilder!! Jeg er også jeg oppdaget bloggen din :) Du gir mye inspirasjon. Ønsker deg det beste for 2011 -gleder meg til å følge deg videre!
Klem fra Hedda

Ellemell sa...

Gleder meg til neste år sammen med deg silje!:)

vakre bilder... godt nytt år til deg og dine!
klem ellemell

Tove `blogg verden sa...

Koselig kavalkade over året som er gått : ) Nydelig blogg som jeg gleder meg til å følge videre : )
Ønsker deg og dine et fantastisk nytt og fint år
klem Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg gleder meg til å lese bloggen din i 2011.
Du har slik ein flott blogg, som eg er innom omtrent kvar dag.
Eg har ikkje vore så flink å legge igjen spor, men du skal vite at du er ein stor inspirasjonkilde for meg med dei flotte bildene dine!
Ønsker deg og dine eit godt nyttår!
Klem:)

Trines Hus og Hage sa...

Hei Silje. Du og du så fine bilder jeg har sett på bloggen din fra året som har gått, og så koselig du har skrevet til også, Silje. Du er så flink til å gjøre det koselig rundt deg, og virker kjempeflink med å bake deilige kaker og pynte dem så de ser helt himmelske ut (jfr. muffins med rosa krem - nam).
Det virker som du og familien har hatt et godt år, Silje, både kost dere og fått utrettet ting man gjerne vil få gjort.
Ønsker deg et minst like bra år i 2011!
God nyttårsklem fra Trine

Anonym sa...

Nydelig blogg som det er så koselig å titte innom!!! Godt nytt år til deg og dine :) :)

Talentina sa...

koslige bilder!! får så utrolig mye inspirasjon her hos deg!! får lyst til å begynne å gjøre noe når jeg ser de fine bildene dine ehehe:) ha en romjul!

Timoteia sa...

Nydelig kavalkade! Fantastiske bilder og søte barn. Godt nytt år!

Karinaen sa...

Kjære Silje.

Du har den desidert koseligste bloggen jeg kjenner til. Om jeg bare har to minutter til blogglesing en dag så stikker jeg innom hos deg. Dine lyse, fine bilder og koselige små tekster gjør meg alltid i godt humør. Du inspirerer mer enn du aner. :)

Gleder meg til å følge deg også i 2011.

Stor klem fra
Karina i Hammerfest

MariCrea sa...

Amazing photos of your home!
happy new year
Mari

aqui pelo campo... sa...

Hi Silje-sin
I wish you a Happy 2011 to you and your lovely family!!!
Please keep posting all these wonderful images that inspire me so much!!!
Love,
Mila

Karin sa...

Hei,jeg er også glad for at jeg oppdaget bloggen din.Det er en nytelse å se de fine bildene dine av hjemmet ditt,ting og tang,unger og voksne og følge dine prosjekter og alt du foretar å lager.Du er unik og jeg elsker bloggen din. Ønsker deg en fortsatt god romjul. Klem fra Karin

Anonym sa...

Du har en av de fineste bloggene jeg vet , og jeg er stadig vekk innom her for å få litt inspirasjon eller bare for å se på alt det fine:)
Godt nyttår til dere!

Hilde:)