tirsdag 21. desember 2010

Litt mer jul...


Nå begynner huset å nærme seg juleklart, selv om jeg selvfølgelig ikke har fått gjort alt jeg hadde tenkt til å gjøre;) Fra i dag har ungene ferie, og mannen har siste arbeidsdag i morgen, så nå lar jeg husarbeid være husarbeid og koser meg i stedet!



Med masse blomster, levende lys, kongerøkelse og fyr på peisen blir det jul uansett...



I ettermiddag passet mamma ungene så mannen og jeg fikk handlet mat. Det går jo så mye lettere når vi er alene. Så nå er skuffer og skap fulle, og vi har masse å kose oss med de neste dagene. Nå ser jeg på Jul med Ernst, det er så koselig!




ha en flott kveld!

8 kommentarer:

Karin sa...

Stua di er helt nydelig, SÅ FLINK DU ER!

Karin

Hverdagen vår sa...

Nydelig julestue:)
Ha en flott julehøytid og mange flotte dager i 2011-


Klem fra Eli

Tulip sa...

Så koselig du har ordnet til jul!
Her er ikke 1. etasje vasket ennå, men gleder meg til det er ferid, og det lukter jul over hele huset!

Min stil sa...

Sååå koselig det var blitt. Kos dere.
Klæm Susanne

Den gamle stil-de svunne tider sa...

ÅÅÅ SÅ FLOTTE JULEBILDER NEDOVER HER !!! o DEN KOSELIGE JULEPYNTA STUEN !
øNSKER DEG RIKTIG GOD JUL OG ER INNOM HER OFTE MEN ER LITT TREG Å LEGGE IGJEN EN KOMMENTAR.

pippilotta sa...

Koselig pyntet julehus du har Silje, Ønsker dere en fredfull Jul♥
Juleklem♥

Gry sin lille verden sa...

Kjempekoselig julehus :o)

Julie sa...

Just beautiful!