mandag 27. desember 2010

Kaoskontroll



Etter lange og late juledager ser huset så som så ut. Jeg tar meg fri fra det meste husarbeidet i jula, bortsett fra klesvasken. Men alikevel hoper det seg opp med klær, og siden jeg skulle bruke litt tid på vaskerommet i formiddag, tenkte jeg at jeg kunne gjøre det litt koseligere der. Stua og kjøkkenet trenger også litt rydd og vask, så ettermiddagen går nok med til det. Men det er noe med at det er julefri uansett, man trenger jo ikke stresse:)



 Senere skal vi ut og handle litt mat også, og kanskje svippe innom og se på sofaen vi har lyst på, til å ha i loftstua. Men først blir det middag, kyllingfilet med ris og bernaisesaus:)




ha en fin dag!

5 kommentarer:

Karen S sa...

Så vakkert og inspirerende. Mykningsmiddelet fra Durance er utrolig deilig. Det beste er at det vistnok skal beskytte mot midd og det lukter godt!

pippilotta sa...

Koselig pyntet!

Karin sa...

Hei,jeg er skikkelig forelska i vaskerommet ditt. Mitt ser ut som et takras i forhold.Kunne bodd på vaskerommet ditt jeg.Klem fra en som beundrer deg å bloggen din :-)

Guttemamma sa...

Ikke stort annet enn klesevask her heller...men litt støv blir det jo. det får så være, vi vil kose oss!! Har akkurat vært på noa noa og handlet litt lekkert på salg,fikk nemlig gavekort til jul!! Kos dere videre,Silje!!
klem♥

hobbyvimsa sa...

Koslige bilde du viser oss:)Kos dere videre:)Klem Linda;)