tirsdag 14. desember 2010

Julestue



I dag har jeg hatt koselig lunsjbesøk! Jeg fikk et nydelig gammelt bilde av gjestene mine, det skal jeg vise så fort det har kommet på veggen! Siden huset var ryddig (for en gangs skyld;)) og det var så fint dagslys fikk jeg fylt på bildebanken litt også. I dag blir det bilder fra stua, med bord dekket til julelunsj. Jeg serverte fletteloff og forskjellig pålegg, og kaker, kaffe og kakao.



Som sagt ble barnerommene ryddet og vasket i går, og nå begynner huset så smått og bli juleklart. Soverommet vårt gjenstår, så det får være neste post på programmet! Men i dag tror jeg det blir kos med familien;)



ha en fin tirsdag!

8 kommentarer:

kråkeslottet sa...

Så koselig med lunsjbesøk!! det er dager å ta vare på:) og så har du såå fin julepyntet stue.. nest minstemann her spurte meg en dag: "når skal du henge opp røde gardiner?" og jeg ble svar skyldig for jeg har ikke tenkt å ha røde gardiner:) men jeg får nok finne frem røde innslag jeg også.. nissene dine er fine!! ha ei fin førjulstid:)

Alfasinteriør sa...

Så flott julestue. Skikkelig koselig pyntet.
Ønsker deg en god førjulstid.
Klem Alfa

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Nyydelige bilder! Så utrolig koselig pyntet hos dere!
Og stua deres er jo bare kjempefin!

Ha en flott uke
Klem Janne Merethe

hjertero.com sa...

Deilig å innimellom komme til bunns i alt rotet! Koselig og julepyntet stue du har. Det begynner å komme seg her og, og det er smart å forevige det når alt først er ryddig og fint... :)

Liker forresten så godt salongbordet ditt! :) Ha en fin tirsdagskveld med familien!

Klem fra Silje

Renate sa...

Så herlig pyntet!
Du har det skikkelig hjemmekoselig hos deg :-)

Klem

Romantikk-takk. sa...

Lenge siden jeg har vært inne
hos deg og tittet. Så koselig du har det,kjempeflott.
Klem og fin ny uke. :)

Dorteas lille verden sa...

Trivelig julepyntet stue:)

HannasHörna sa...

Vilka fina julbilder! Härlig inspiration.

Kram/Hanna