søndag 12. desember 2010

Jul hos Ferdinand!



Så ble det jul hos Ferdinand også. Han har også kunstig juletre, kjøpt hos Bohus, for dere som har spurt om det! De er 90 cm høye, og veldig naturtro! Storebror har mest julepynt fra Maileg, og noen gamle fluesopper.




Nok en gang får helhetsbilder komme senere, dette er nemlig skikkelig jukseblogging! Rommet er alt annet enn ryddig, jeg bare skøv ting litt unna, så de ikke ble med på bildet;) Julerengjøring av soverommene står på planen til uka, og det skal bli godt å få gjort!



 Vi har tent det tredje lyset i dag, jeg kan ikke fatte hvor fort tida går!


Tenn lys!

Tre lys skal flamme for alle som må sloss.
For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss.
Må ingen miste motet før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett.

Eyvind Skeie



ha en flott adventssøndag!



Anja: Bilder av babymagen kommer;)

14 kommentarer:

Ditte sa...

Hvor er det hyggeligt hos Ferdinand. Sjovt det du skriver med lige og flytte det værste rod, for at skyde lidt billeder ;o) God 3. søndag i advent.

Hulda sa...

Utrolig koselig på Ferdinands rom. Så lekkert med de hjertene på tråd. Likte også så godt juletreet, og all den fine pynten. Til uka skal vi ta inn juletreet og få gjort huset julefint. :) Alltid så inspirerende å titte inn til deg, Silje.

Anns draum sa...

Så kosleg julepynta det var hos Ferdinand!! Du kan verkeleg gjere det kosleg altså:)

ps. Giveaway hos meg om du vil delta:)

Klem frå Ann

Bjørkely sa...

heia!
wow.. for noen flotte bilder. Så fint det ble på rommet, det var så nydelig pynt blandet med leker..
lekkert! :)

Emidoras verden sa...

Så koselig pyntet rom!
Alltid så flotte bilder hos deg Silje!
Fortsatt fin adventsøndag til deg og dine!

Lena sa...

For et koselig julerom... Må bare innrømme at jeg er laaangt unna å ha det slik på rommet til supersnuppa, gitt! Men jeg har et ønske om at det blir feiende flott en vakker dag! Så lenge man har intensjonene, tenker jeg...

Ha en glad tredje advent!

:o)

Hanne Mette sa...

Så koselig han har fått det! Moro med julepynt på ungenes rom også. Husker jeg hadde det når jeg var liten og det var såååå stas.
Har veldig lite julepynt så barnerommene blir ikke prioritert, men jeg ble veldig inspirert nå.

Ha en fin søndag Silje.
Klem fra Hanne Mette

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så koselig;)

Tante Hilde sa...

Et koselig julepyntet rom. Det er koselig for barna. Utrolig fort
det går mot jul . Nyt tiden. Klem fra tante Hilde

i mitt lille rekkehus sa...

Sååå fine julerom barna dine har fått, liker veldig godt julepynten fra Maileg! Hehe, bra det ikke bare er meg som rydder unna når jeg skal knipse bilder...kan jo bare ta bilder av det som er bloggbart;) Kos deg i den travle førjulstiden!!

klem...

In my house sa...

ÅÅÅÅÅååå, vilken Jul känsla man fick här, så sött å gulligt =)=)

Kram josse

Marit sa...

Hvilken drøm av noen barnerom de har, og så flott pynet til jul. Godt allikevel å høre at du skyver rotet litt til side, for her ser de tre barnerommene langt fra så ryddige ut. Mellomstemann har igjen fått interesse for lego, så det FLYTER...

God søndag, det som er igjen av den:-)

Maritklem

Godt Isolert/Victoria sa...

Kjempefint pyntet julegutterom! Jeg har tenkt på å ha små juletrær hos guttene mine, men det får bli neste år. Kanskje det kommer små plasttrær på salg etter jul! :P

Julekjolene i innlegget over var kjempefine!

Klem

Mélanie CORNU sa...

hello, I discover your lovely blog. it's funny, I'm French and my 4 year old son named Ferdinand !!!
I love the way you decorate the rooms of your children and would love to find a small pink mailbox Bruka but unfortunately they do not deliver to France !
I will continue to read your blog. Good evening.