onsdag 15. desember 2010

Hos Augusta


Så er rommet til Augusta ryddet og vasket til jul. Julesengesettet skal på til uka, men ellers er det klart! Leker er sortert, og fordelt i ulike kurver. Det er ingen tvil om at det er mer innbydende å leke på et rom som er ryddig! Planen er at ungene ikke får legge seg før de har ryddet rommene sine, så får vi håpe det er gjennomførbart:)

Det lille dukkeklærstativet har fått nytt påfyll, snille svigermor hadde strikket mange antrekk som Augusta fikk til treårsdagen. De skal jeg vise dere snart!





Juletreet lyser så koselig opp i mørket, jeg slår det av etter at jeg har nusset min prinsesse god natt når vi skal legge oss! Flere bilder av treet kan du se her.



I dag har ungene fri fra barnehagen. Foreløpig har vi bare spist frokost, og sett litt på film. Så får vi se hva dagen bringer:)

Det er bare 9 dager til julaften, og jeg synes det er helt uvirkelig. Det føles liksom ikke som om det snart er jul... Får håpe julefølelsen kommer snart, for plutselig er det jo over! I morgen skal jeg på julekonsert, og da pleier alltid julestemningen å komme.



ha en fin dag!



I disse dager er det ca et år siden jeg fikk teller på bloggen min. Og i går kveld passerte jeg
en halv million unike besøkere! På bare ett år. Tusen takk til alle dere som besøker bloggen min. Jeg er både ydmyk og takknemmelig!

27 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Det vakreste jenterommet!♥

Lynetmor sa...

Hei, så flott et jenterom! Kjempe fine farger :-)

hjertero.com sa...

Hun har det jo sååå koselig hos seg. Hadde jeg vært Augusta tror jeg ikke at jeg hadde villet komme ut av rommet om morgen ;)

Stakkars Lyder bor fremdeles på et halvveis oppussingsprosjekt av et rom, men jeg trøster meg med at han ikke leker noe der alene enda, så det skal nok bli bra til han blir stor nok til det! :)

Ha en god onsdag! -Og gratulerer med helt enestående besøkstall!!

Klem fra Silje

Merethe sa...

Hun er heldig lille Augustamor, som har en så flink mamma som ordner så fint til for henne! Jeg gleder meg til det ene lille rommet oppe skal gjøres om til jenterom! :)

ses etterpå! Klem

Karin sa...

Hei,det er et nyyyyydelig rosarom til ei nydelig lita jente.Helt skjønt!! Skulle ønske jeg hadde et slikt da jeg var lita jeg også. Jeg syns også det er uvirkelig at det er kun 9 dager igjen til julaften.Ønsker deg en fin førjulstid.Klem fra Karin

Anita Kristin sa...

For et koselig rom. Gjennomført.
Ser det her og at dersom rommet er ryddig, vel jentene
å tilbringe tida der.

Ha ein flott dag!

RoseSommer sa...

Fantastisk bilder. Så moro å se!!

Gry sa...

Jeg har nettopp oppdaget bloggen din og blir utrolig inspirert av bildene dine! Jeg følger deg med bloglovin, så går jeg ikke glipp av et eneste innlegg.

Karolina sa...

Soooo sweet, I love it.
Many greetings, Karolina

jordbærpiken sa...

For et fantastisk nydelig rom, Silje! Nå fikk jeg lyst til å ordne på jentene sine rom. Problemet vårt er at vi mangler gode og praktiske oppbevaringsmøbler. Syns hylla på Augusta sitt rom så veldig praktisk ut. Jeg får være på utkikk etter noe sånt tror jeg.

Takk for godt tips til fine, små juletrær! Jeg har allerede vært på Bohus og kjøpt juletrær til jentene. De var jo kjempefine! :)

Det er helt sykt at det snart er julaften. Skulle ønske jeg kunne stoppe tiden littegrann.

Gratulerer med alle de besøkende! Vel fortjent, du har en nydelig og inspirerende blogg. Klem!

Trine - Franske drømmer sa...

Vakkert jenterom!
En prinsesse verdig! ♥

Ønsker deg og dine en flott dag!

Det er alltid en fryd å titte innom deg :)

Klem

Line sa...

Åååå, for et nydelig jenterom!!ordentlig gjennomført , delikat & lekkert! Klem line

Loppeline sa...

Ååååå, så lekkert! Og for en heldig prinsesse som får bo på det pene rommet!

Ønsker deg en god dag!

Loppeklem

Anonym sa...

Kjempekoslig ordentlig jenterom :o)) Gjennomført ja å all honnør til deg Silje .

Hilsen Solveig

Anonym sa...

En dag ramlet jeg over bloggen din da jeg søkte tilfeldige tips om hvordan jeg skulle innrede lekekjøkkenet til datteren min. Og siden da har jeg vært innom her hver dag. For en fantastisk blogg!!Det er rett og slett inspirerende og koselig å følge med på alt det kreative og flotte du gjør, i hjemmet ditt og med familien din.
Så jeg vil bare takke deg for at du deler alle små gleder og puslerier som du finner på, det gjør at jeg får lyst til å både rydde og bake:) Du klarer å formidle en god og herlig stemning ved å brukle bilder og tekst.
Håper julestemingen kommer snikende de neste dagene, kos deg på konsert.
Fantastike barnerom forresten!
Klem fra Heidi

Polly sa...

For et herlig barnerom. Ei heldig lita tulle. :)

manuela sa...

å fyyyyyyy søøøøøøren!
for et nyyyyyydelig jenterom (overdriver ikke!)
for ei heldi jente!
dette må jo være drømmerommet for ei lita prinsesse:P

Tove `blogg verden sa...

Så skjønt rom!! Spent om du får de til å rydde hver kveld, eller om de roter litt ekstra for å få være oppe litt lengre ; )
Kos deg masse med førjuls tingene
klem Tove

Marit sa...

Her fikk jo nesten jeg lyst til å leke også, en drøm av et jenterom:-)

Maritklem

Talentina sa...

for ett nydeligt rom!!

KROnPRINSESSENE sa...

Hei, jeg har 3 jenter selv, så jeg vet hva rosa-farge er :) Men det er da ikke SÅ lett å få det like fint som du har fått det..! Nydelig barnerom rett og slett. Masse inspirasjon å finne her på bloggen din. Jeg la meg til som følger i dag jeg! Håper vi "følges" :)
May H.

Anonym sa...

Så koselig Augusta har det på rommet sitt! Her tenker jeg hun elsker å være! Har hun fremdeles det fine dukkehuset hun fikk ifjor med de søte kaninene?

Du er virkelig flink - takk for at du inspirerer!

Mia :)

Katjas-Home sa...

Wunderful pictures, so sweet. I love it. Many greetings from Germany.
Katja

Vivian sa...

Hei!! For et nydelig jenterom. Og for en flott blogg!! Jeg er usikker på om jeg har vært her før, men nå er jeg iallefall følger så da finner jeg deg igjen:)

Og Tusen takk for hyggelig gratulasjoner! Og masse gratulerer deg deg også.
Det skal bli spennende å bli trebarnsmor:)
Gleder meg til å følge med dere videre. God jul og god klem fra meg!

Torgunn Hansen sa...

Hei! Du inspirerer meg hver dag med bloggen din, både i form av positivitet, kjærligheten din til din familie, interiør og bakst! Blir glad hver gang du legger ut et nytt innlegg!

Tusen takk for en fiiin blogg! :)

Ønsker deg og familien din en riktig God Jul!

Merethe sa...

hei
så flotte bilder og inspirerende blogg. har du laget de flott kaninene i stoff? jeg syr endel tilda dukker og de lignet litt. heldige barn..

Linda Hagen sa...

Hei, dette var helt utrolig vakkert! For et drømmerom! Så mange søte detaljer og søte ting og alt i en helt perfekt sammensetning. Selv om det er mye der inn, har du klart å dandere og få en helt nydelig balanse. Dette er noe av det fineste jeg har sett!