mandag 27. desember 2010

Hadde aldri trodd...



 ...jeg skulle blogge om gavepapir, men nå har jeg altså gjort det også;) Den ene gaven Augusta fikk av julenissen (i dette tilfellet mamma) var så nydelig pakket inn. Nostalgisk papir, med herlige motiver. Så da måtte jeg knipse litt, jeg fikk dessverre ikke reddet papiret.


I kveld har vi forandret litt på kjøkkenmøblementet, vi har satt inn en ekstra lem på bordet, og det ble så fint! Og praktisk. Bordet ble snudd andre veien, så det tar jo litt større plass, men det gjør ikke noe. Bilder kommer nok etterhvert:) Og takk for alle tips ang maling av møblene!



nattaklem fra Silje

4 kommentarer:

Marte sa...

Så utrolig flott papir! Absolutt verdt et blogginnlegg:)
Gleder meg til å se bilder fra kjøkkenet;)

Nattaklem fra Marte

whitebite sa...

å milde moses så nyyydelig!
jeg jakter alltid på det peneste julegavepapiret hver enste jul;o) synd du ikke klarte å redde det, slik er det når de ivrige små åpner!

whitebite sa...

og forresten! jeg fikk den brune maileg-kaninjenta til jul! den som du også ønsket deg.. o,lykke♥ fikk du den? vil gjerne se noe av det du fikk til jul!

Piulfen sa...

Kjempe fint papir. Nostalgiske gaveinnpakninger er de beste. Ønsker deg noen fine romjulsdager.