torsdag 23. desember 2010

From all of us...








       

 ...to all of you, a very merry christmas!


Jeg skulle så gjerne besøkt så mange herlige bloggere, og ønsket dere alle god jul! Dessverre har jeg ikke fått tid til å skrive hos en eneste en, så jeg får heller si det her!

Julegrøten er spist (oldemor fikk mandelen i år!), noen gaver åpnet (av to elleville barn) kaker og godis er revet vekk, julestrømpene er hengt opp og nissen har fått grøten sin! Nå venter Grevinnen og Hovmesteren, og en film for mor og far. Og SÅ er det jul!




Kjære dere som besøker bloggen min, jeg ønsker dere alle en riktig


god jul!

 ♥

16 kommentarer:

pippilotta sa...

God Jul til deg og dine♥

Lynetmor sa...

Innom for å ønske deg en god jul :-)

Anonym sa...

Have a lovely happy Christmas and a peaceful new year. With love from Penny L in England xxx

Christine C sa...

Flotte julebilder :-))
Riktig godt jul til deg og dine!

Fjordheim sa...

En riktig god jul
til deg og dine :)
Klem fra meg :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

God jul! :)

Høstmamma sa...

Riktig god jul til deg og dine:)

Hummerogkannarifugl sa...

Nyydelig julestemning i huset ditt, herlige og forventningsfulle barn. Ha ei fin jul.
Anki

Hanne Mette sa...

En riktig god jul til deg og dine også Silje. Ikke noe å si på julestemning her inne i alle fall. Skjønner at dere koser dere om dagen.
Stor klem fra meg

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig julestemning i huset ditt...
GOD JUL til deg og dine også :)
Klem May Helen

jordbærpiken sa...

GOD JUL! Kos dere disse deilige juledagene. Klem!

Ellemell sa...

Ønsker deg og dine en herlig og vidunderlig jul!
nyt julen- det skal jeg!
klem ellemell

Pink lady sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pink lady sa...

God jul, Silje(selvfølgelig):)

Takk for fine innlegg!

Klem Pink lady

Nicole´s buntes Haus sa...

♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

Maaike sa...

God jul for you and your family too Silje! love, Maaike