torsdag 23. desember 2010

Forberedelser...



 I dag skal alt ordnes og stelles klart. Vi får gjester på julegrøt i dag, det blir faktisk nesten en liten julaften, med gang rundt juletreet og ungene skal få gaver fra de besteforeldrene vi ikke skal være sammen med i morgen. Barna gleder seg så veldig nå, og spør om det er jul hele tiden! Og nå er det jo faktisk snart det!

Her har mann og barn reist ut på en liten julegavehandel, stakkars sier jeg;), men det var visst viktig at mor i huset får en gave også. Så jeg nyter et stille hus, fin julemusikk, og skal prøve å få gjort det som gjenstår!




ha en flott lille julaften!

11 kommentarer:

RoseSommer sa...

Så koselig det blir hos dere i kveld. Håper ikke din kjære kjører seg fast på et eller annet shoppingsenter, for min venninne satt 1 1/2 time FAST på parkeringen under Herkules Stormarked i Skien sist tirsdag ettermiddag. Det rikket seg ikke noen vei; hverken ut eller inn. Ikke akkurat julefryd og julefred, kan du si...
Takk for alt det fine og koselige du har vist oss i året som har gått. God jul til deg og dine!
Hilsen Rosesommer

Hulda sa...

Herlig julestemning hos deg, Silje. Så vakkert tre, og så fint pynta overalt. Du har virkelig fått fram den gode, gammeldagse julefølelsen.

Siste innspurt her hos meg også. Men, jeg har fått tid til å legge ut julefilm. :)

GOD JUL!

MonaLisa sa...

Åhhh så koselig du har det :)

Deilige rådyr og herlig julehjem!!!
Nyt den stille timen mens de andre shopper og kos dere masse masse i kveld og resten av jula:)

Klem i bøtter & spann

Karin sa...

Sukk..du er så flink med bildene dine,de er bestandig så fine. Riktig god jul til deg.Karin

Hilsen Bodil F.T. sa...

Har sett på bloggen din hvordan du har pyntet til jul. Det er kjempekoselig hos deg! Liker godt kombinasjonen av hvitt og rødt!

God jul til deg og dine!

Lenemor sa...

Hei Silje!!
Så fint og julepynta huset ditt er blitt. Kjempefint!! Eg likar spesielt barneromma dine! Må innom bloggen din kvar dag. Du er virkelig i rute til jul :)Eg har 4 små som har vore litt småsjuke denne desember mnd, men jul blir det no likevel. Snart skal treet pyntast og då blir det høgtid. Syns dagane susar av garde og vi prøver å kose oss undervegs. Er du i jobb for tida eller er du heime? Du får virkelig gjort alt.....! Flinke deg. God jul, Silje! Eg reknar med vi får følgje deg gjennom jula! Klem

hjertero.com sa...

Puh, siste innspurt! Jeg står over vaskebøtta og det begynner heldigvis å hjelpe seg nå. Ikke bare bare å skulle ha jul i et hus som fremdeles er litt på halvtolv, men jul skal det bli!

Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul! Så deg forresten på konserten. Jeg satt helt nede i orkestergropen ;)

Kos dere masse!

Klem Silje

Mona. sa...

Så koselig stemning inne hos deg.....blir helt salig i blikket,av all nostalgisk julepynt !! Lykke til med kvelden,og god jul og godt nyttår til deg og dine :) - Juleklem -

Tante Hilde sa...

Fin jul hos deg Silje. Roen har senket seg og alt er klart. Blir koselig å se dere alle 4 imorgen. God Jul. Klem fra tante Hilde

Hjemme hos meg sa...

God Jul Silje ♥

Cosmos sa...

Vakkert hos deg
Klemmer fra meg