fredag 17. desember 2010

Det julen handler om...


Juleevangeliet er så flott, jeg liker så godt å lese og høre det.
Og det er jo det julen handler om, det må vi minne oss selv om tror jeg!



Pappa skrotnisse lager pakkekalender til søstra mi og meg hvert år, og i år er det også noen pakker til mennene og barna våre. Han finner gavene i butikken sin, så det er litt av hvert vi åpner opp;) Noe vi fikk i år var dette Nye Testamentet, det er fra 1906! Det inneholder også Salmenes Bok. En koselig skatt, som jeg synes pynter opp i hjemmet vårt! Og minner oss om julens viktige budskap!




ha en fin kveld!

7 kommentarer:

Romantiska Hem sa...

Trevlig helg! Kram Petra

Gedigo sa...

Vad fin blogg du har, fin påminnelse om julen!

Trevlig helg!
Anne-Mari/Gedigo

Fjordheim sa...

Så heldig du er. Skulle gjerne fått en kalender med gaver fra en "skrotnisse". Det hadde vært helt topp. Har også et gammelt NT med salmene. Men husker ikke hvor gammelt det er.
Ønsker deg ei riktig god
førjulshelg :)

hjertero.com sa...

Inspirert av gårsdagen? -Som forøvrig var en veldig fin konsert!

Koselig med juleevangeliet fremme, -særlig med en gammel bibel/NT da :)

Ha en super helg!
Klem fra Silje

sigrid sa...

for ei flott gåve å få..

heldig som kjenner ein skrotnisse..

god helg!

Cosmos sa...

Juleevangeliet er for meg også veldig viktig,, er vel derfor vi feire jul...
Kos deg videre ikke mange dager igjen nå

Caroline sa...

Kjempeviktig å huske at julen handler om dette:) Flott at du tar det frem! Du har så koselig julehus!