lørdag 18. desember 2010

Den fineste førjulsgaven..


...har jeg fått av mamma! Hun kjøper alltid for mange julegaver, så hvert år rett før jul kommer hun innom med noen pakker, så ikke det blir for mange på julaften;) Vi er vel heldige;) Jeg åpnet den ene i går, og der lå disse fantastiske englene. Jeg tror det er noe av det flotteste jeg kunne fått! Mia (-s landliv) har liknende engler, og de har jeg kikket på mange ganger, og jeg har til og med søkt på nettet for å finne liknende, uten hell.



Nå henger de i stuevinduet, og snurrer langsomt rundt. Det var så koselig, for det var tre barn med juletrær, to jenter og en gutt (tror jeg da?:)), og det passet jo så fint, hvis det stemmer at det er ei jente i magen da;)



 Her er det håndballkamp og lørdagsgodt. I kveld skal jeg lage god mat til mannen og meg, og skrive ned en liste over ting som må gjøres før det kan bli jul:)




ha en herlig lørdagskveld!

13 kommentarer:

Talentina sa...

søte engler!

Lene sa...

Kjempe søte engler. Liker bloggen din skikkelig godt altså. Du har et så flott hjemmekoselig hus samtidig som du er flink til å ta bilder og skrive. Ha en fin helg.

micano sa...

Kjempefine engler! :-)

Min stil sa...

Sååå søte engler. Heldige deg.
Klæmmer Susanne

Tulip sa...

Så fine engler, skjønner du er fornøyd med disse!
God lørdagskveld!

tante fiolett sa...

Så flotte engler!! Koselig med førjulsgaver:)
Goood helg:)
Klem fra Jeanette

Christine C sa...

Å, det var virkelig nydelige engler :-) Så heldig du er som har en så snill og omtenksom mor! Kos deg videre med det som er igjen av lørdagen.
Klem, Christine

Gry sin lille verden sa...

Så kjempeflotte engler. Du er vel heldig som får sånne flotte førjulsgaver :o) Nyt dem.

Ha en fortsatt flott lørdagskveld.

Gry

Hanne Mette sa...

Skjønne engler og en veldig snill mamma. Det kan fort bli litt for mange gaver på julaften ja. Greit å porsjonere det litt utover.
Ha en fin lørdagskveld Silje.
Klem fra meg

ANETTESHUS.COM sa...

De var kjempe-søte, Silje!


Ha en fortsatt fin adventshelg!!

KLEM KLEM
Anette:)

Heimekjær sa...

ååå de var nydelige!! har faktisk ikkje en eneste engel i hus enda..trur det skrives på handlelista til i mårra:)ingen jul uten engler...

ha en fin kveld:)

Mette. Møre og Romsdal,Norway. sa...

dei englane var kjempeskjønne!!! Heldig du er***
Har engel-dilla. Får aldri nok av dei...Har aldri sett desse før. Då er det ekstra viktig å få tak i dei;)

Kjempeflott førjulsgave:)

Fortsatt GOD adventstid til deg og dine.

Klem Mette

Lakka sa...

Så gøy at du la deg til som følger hos meg slik at jeg fant bloggen din! Morsomt å finne noen i samme situasjon:-) Gratulerer med ei lita jente(?) i magen! Her må jeg følge med!

Ha en fin førjulstid!