fredag 3. desember 2010

Den blå time


Jeg får ikke sett meg mett på det flotte vinterlandskapet om dagen. Rim og frost, kaldt og hvitt. Spesielt vakkert er det når sola går ned, og alt er blått.. Jeg er jammen glad vi bor i et land med fire årstider!




På benken ved inngangspartiet har pynten fått rim på, som ser ut som sukkerkrystaller i sola.



På trappa har fire halmbukker fått plass, de tre minste kjøpte jeg i en bruktbutikk for et par uker siden. Halmbukker er nostalgi for meg, og minner meg om gammeldags jul! Lageret med ved minker for hver dag, vi har heldigvis mer i garasjen!


Ungene og jeg har hatt koselig lunsjbesøk i dag, nå skal vi rydde opp litt leker , også blir det fredagskos når verdens beste pappa kommer hjem:)


I kveld blir det give-away på bloggen, følg med!



ha en fin fredag!

8 kommentarer:

La Casa Linda sa...

Åh, så koselig dere har det.
Kjempe flotte bilder i den "blå timen"...
Ha en flott fredag

Klem

Tante HILDE sa...

Koselige bilder. Det er noe flott med alle årstidene. Du er god på å gjøre det så trivelig rundt deg. Gleder meg til mandag, da skal vi to bake... Blir moro. God helg. Klem fra tante

RoseSommer sa...

"Fløy en liten blåfugl gjennom vinduet" - en dag i ... desember?
Koselige bilder, - igjen!!
God helg.

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

utrolig fint... vinterstemningen er nydelig hos deg...

Lene sa...

Flotte bilder:-)

Kari-Anne sa...

Veldig fine bilder:) spesielt de to første med blått lys. Ha en fin kveld!

Renate sa...

Herlige bilder! :-)

God helg Silje!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så stemningsfullt og flot Silje! :D

Ønsker deg en fin kveld!
Klem J