fredag 10. desember 2010

Augusta sitt juletre



Ungene har fått hvert sitt juletre på rommet, som de har hatt hvert år før også! Men i år er de kunstige, og litt større enn de pleier. Augusta har masse rosa pynt, og mye av det er gammelt. Sistnevnte er jeg litt bekymret for, siden treet nå står i hennes høyde, og alt selvfølgelig er morsomt å ta på! Men så er det jo ingen vits i å "spare" tingene heller, så jeg får håpe det går bra!



...og høyt i toppen...en rosa fugl!





 Helhetsbilder av rommet kommer en annen dag, det er ikke skikkelig juleryddet enda;)


Ute daler snøen ned, inne er det kaos... Vel, kanskje ikke fullt så ille (men nesten!). Jeg er jo typen som har hundre ting gående på èn gang. Stuebordet er fortsatt preget av julegave-innpakking, på kjøkkenet bakes og kokes det, og jeg steller i stand til jul på barnerommene.... Blant annet:) Men det blir jul til slutt!

Ungene og jeg er hjemme i dag, og nå skal vi være flinke før helga kommer! De synes det er gøy å hjelpe til, så får jeg heller smøre meg med tålmodighet, siden ting tar litt ekstra tid;)



ha en flott fredag folkens!

13 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint juletre! Og koseleg rom!☺
Du er flink å styre til jul-eg kjem ikkje igang!

Kos deg
og
god helg☺

Klem M♥

det hvite hjerte sa...

Nydelig innlegg, smelt smelt ...!

Kos dere videte, klem til deg

hjertero.com sa...

Hos oss er det også kaos -og hadde det bare vært julekaos... Jeg klarer ikke å ta frem julepynten før ting er ferdig malt i huset, men nå begynner det å haste kjenner jeg, så kanskje jeg bare får pynte det uferdige huset allikevel ;)

Supersøtt juletre!
Ha en super helg -heldigvis med mulighet for å være ute!

Klem Silje

Jenny - supersnella sa...

så skjønt! Heldige barna dine :) Jeg så dette treet i reklameposten her en dag.. men har glemt hvilken butikk. Kan du fortelle hvor du har kjøpt det? Sønnen min blir nok glad for et sånt et ;)

god helg til deg og dine!

Caroline sa...

Det var et supersøtt tre Augusta hadde fått på rommet sitt,tenker hun er stolt:)Mye fin pynt dere hadde hengt på...Ha en flott helg.Klem Caroline

Piulfen sa...

Utrolig søt lite juletre. Så heldig barna dine er som får julepyntet soverom.

Karyn21 sa...

Je découvre ton blog, je suis française, et j'aime beaucoup ce que tu nous montre! en cette période de Noël surtout! je viendrai visiter ton blog de temps en temps! Bises de France!
Karine

I translate in English :
I discover your blog, I am French, and i like what you shows us! in this period of Christmas especially! I shall come to visit your blog from time to time! Pecks of France! Karine

Anonym sa...

Hei! jeg er på ukikk etter et slikt plast-tre. hvor kjøpte du ditt? Det så nemlig ganske ekte ut:)
hilsen trine

silje-sin sa...

Hei Trine og Jenny! Håper dere ser svaret her! Trærne kommer fra Bohus. God helg! klem fra silje.

Jenny - supersnella sa...

Å, det stemmer! Hadde kastet alle reklamebladene i hui og hast ;) Takk skal du ha, silje! God fredagskveld!

Talentina sa...

søtt lite tre!

Guttemamma sa...

Kosleig på jenterommet! Kan du dele hvor du har fått kjøpt slike fine ,falske trær??
klem♥

Tante Hilde sa...

Kjempefint juletre.Du får det til. Fikk du tak i samme tre til Ferdinand ? Klem fra tante Hilde