mandag 20. desember 2010

Årets julekort 2010


Siden venner og familie har fått sine julekort nå (dvs det siste skal leveres i ettermiddag) kan jeg vise det her på bloggen! Årets julekort kommer fra kortshop, og det er uten tvil det flotteste julekortet vi har sendt ut! Papiret er i kjempebra kvalitet, og fargene sterke og klare. Siden vi ikke hadde et fint bilde av ungene sammen, valgte vi heller åtte små bilder, og jeg synes det ble ganske fint!



I dag har jeg kjøpt inn en del juleblomster, men det er fremdeles mye å gjøre før alt er klart til jul! Det jeg gjør nå, gjør jeg fordi jeg VIL, og ikke fordi jeg MÅ. Jul blir det uansett:) Men det er jo koselig å ha det litt fint rundt seg!




ha en flott mandag!


I dag er det min blogg som presenteres i Girl of Norway's  adventskalender! Tusen takk til deg! Innlegget kan du se her!

6 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Herlig julekort ! :) Vi har også julekort fra kortshop i år, superfornøyd. Ligger ute på bloggen min. ;) Dette var min første bestilling der, men jeg er definitivt fast kunde der nå.

Ønsker deg og dine en riktig fin jul, kos dere ! ♥

Juleklem fra Anette

Helena sa...

Nydlig julekort :)
Det er noe med det man velger å gjøre til jul, som gjør det så koselig.
For jul blir det uansett.

Ønsker deg en god førjulsdag

Lidyll sa...

Hei Silje! Jeg fant plutselig ut at du også driver blogg jeg...Har tittet litt rundt, og det er masse masse fint her hos deg! Du er flink:)Småbarna dine er jo så sjarmerende også:)Morsomt å se, jeg titter helt sikkert innom igjen jeg!:) Klem, Live (Skien videregående/venninnen til stine)

♡Johanna♡ sa...

Hejsan!
Vilken underbar blogg du har! Hittade hit via andra bloggar och jag måste bara säga att ni har ett fantastiskt fint hus. Härlig inredning.

Ha en underbar Jul

MVH Johanna Majkvist

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så fint det ble :)

Hører mye skryt om kortshop jentene!

Klem Jorid

Tulip sa...

Koselig julekort:)
Vanskeligere å få ungene samlet på ett brett , ja...men det blir bare verre med åra, trøst deg med det!!