tirsdag 7. desember 2010

Årets julegaver!


I går kveld og i formiddag har jeg pakket inn årets julegaver. Det er noe jeg alltid gleder meg til å gjøre, og heldigvis er det enda flere om skal pakkes inn:) Jeg har ikke gjort så veldig mye ut av innpakningen i år (sånn som det året jeg kun brukte blonder som bånd), men rødt og hvitt papir er koselig til jul, og en del av gavelappene er hjemmelagede. Så får vi håper mottakerne blir fornøyde:)




Jeg har lagt gavene i et gammelt trau, og her skal de få lov til å pynte opp i stua, hvis ikke små, nysgjerrige barnehender blir for ivrige:)



 Det står skrevet "julen 1943"  på siden av trauet. Lurer på hva det har blitt brukt til?



ha en fin dag alle sammen!



her er det nok en fantastisk vinterdag, og det var hele 23,5 kuldegrader da vi sto opp!

11 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Kjempefine ;)Her i bergen er kuldegradene begynt å krype oppver mot +. Ha en flott dag videre ;)

tante fiolett sa...

Heisann!
Her er det også flott vintervær med 21 minusgrader på morgenen!! Kaldt men det er nydelig ute!! Så fine pakker, rødt og hvitt er så fint sammen:) og trauet er også flott! Jula 1943 er noen år siden..;)
Ønsker deg en flott vinterdag videre ♥
Klemmer fra Jeanette

Vigdis ♥ sa...

Så nydelige julegaver!
Jeg jober enda med lappene jeg hadde planer om å lage...

mette sa...

Åh, skulle gjerne vært en av mottakerne! Du, så rart...både ute og inne i huset til din tante Hilde minnet meg faktisk om hvordan det er hos min tante Hilde! Tante Hilde'r har det hyggelig! Hyggelig å høre at du venter nr 3.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint innpakka!☺
Eg ventar alltid for lenge med å pakke inn-so endar det opp med å bli litt stress :/

Her er det kun -2 idag!☺

Nyt dagen☺

Klem M♥

Min stil sa...

Koselig innpakking. Syns det er en koselig førjulspyssel, og sitte å pakke inn julegaver med koselig musikk i bakgrunnen.
:) Susanne

whitebite sa...

nydelige pakker!
slik pakker jeg også inn pakkene mine!
hvitt papir (eller gråpapir) og ekte bånd. Det kjekkeste (nesten) ved hele førjulstida!

Camilla sa...

Hei silje! Tenkte jeg skulle skrive ett par rader til deg. Jeg leser bloggen din hver dag og føler sån lykke hver gang jeg leser. Ditt liv med små nydelige barn, man og hus gir meg sånne fantastiske barndomsminnen. Vi levde akkurat det livet som du viser på bloggen og det føles veldig spesiellt å se det på en blogg og føle att man blir lykkelig av å lese. Alt fra bilder, tradisjoner, jul, baking, bursdager etc er så fantastisk å lese om, og i tilegg har dere det så vakkert i hjemmet! Takk for at du deler med deg av alt dette og for den nydelige bloggen du gir oss andre;). En riktig god jul og et godt nytt år ønsker jeg deg! God klem fra Camilla i Vitaboet

Kristine sa...

Så flott å bruke gavene som dekorasjon, de var jo kjempefine!
Rødt og hvitt er veldig koselig i julen :-)

Klem Kristine

Et hverdagshjem sa...

Hei!
Så flott innpakkede gaver! Jeg beundrer deg som orker å pakke inn alle gavene selv!
I kveld har jeg pakket inn gaver som skal sendes til Ukraina. Barnehagen til ungene velger å sende gaver dit istedetfor å ha kalender i barnehagen. Så i kveld har jeg pakket litt av hvert - klær, godteri, tannbørste, leker, tegnesaker... Håper gaven faller i smak hos mottakeren. Et veldig bra tiltak syns jeg!

Klem :)

MonaLisa sa...

Hei på deg :)

Så fine gaver i ett herlig trau. Det er stas å gi bort gaver som er pakket med omsorg og glede til den spes mottakeren!Flink er du:)

Ønsker deg en superfin dag.Klem