lørdag 25. desember 2010

All is calm....


..all is bright....

Tiden frem mot jul er herlig, med sitrende spenning og grenseløs forventning.... Men tiden etter julaften er jammen fin den også. Først nå synes jeg vi får tid til å virkelig nyte, og kose oss sammen. Her er det en skikkelig julemorgen i dag, barn i pysjamas og leker på gulvet . Og litt dropspapir på bordet...



 Vi hadde en kjempefin julaften! Spente og glade barn, fantastisk julemat og mange fine gaver! Vi feiret hos mamma, og var tilsammen 16 små og store. Jeg fikk så mye fint. Blant annet den fine kirken i zink, og jeg har (helt uventet!) begynt å samle på et servise fra Green Gate! Bilder av flere flotte gaver kommer nok etterhvert:)
I dag blir det nok et familieselskap, og i kveld skal mannen og jeg kose oss med en julefilm, og nyte julefreden:)



ha en fin 1.juledag!

5 kommentarer:

Karin sa...

Hei Silje,nydelig jente i nydelige klær.Helt vakkert! Ønsker deg fortsatt god jul.Klem fra Karin

Hanne Mette sa...

For oss har romjulen alltid vært litt slitsom. Skikkelig familietreffmaraton. I år blir det litt mindre enn vanlig ettersom vi feirer julaften hjemme og det er egentlig veldig deilig.
Familieselskap i Skien i morgen. Det er vel på dine trakter?
Kos dere masse og nyt fridagene.
Klem fra Hanne Mette

Fjordheim sa...

Den kirka var flott. Ei slik kunne jeg også tenkt meg.
Så nydelig den lille dattera di er da. skjønne klær.
Ønsker deg ei fortsatt god
julehelg :)

Hulda sa...

Høres helt perfekt ut, Silje! Her har vi også hatt en flott julaften, jeg fikk SÅ MYE FINT! Kommer tilbake til det, senere i jula. ;) Så vakker den kirka var, passet godt hos deg. Nyt juledagene! Gleder meg til selskaper og julekos framover.

Anonym sa...

Hi Silje, I´m Polish living in Costa Rica and I visit your blog just few month and I love it!! Your blog opened door to another Scandinavian blogs and I have to say that I fall in love with all of them :)
Hope your family is having a beautiful Christmas. Blessings, Feliz Navidad y Prospero Año 2011.
Jolanta