tirsdag 14. desember 2010

All I want for christmas....


bildet er lånt fra designerleg.dk


Vel, jeg vet ikke om jeg kan si det er alt jeg ønsker meg til jul, men er ikke denne finingen skjønn?? Jeg vet at jeg med mine noen-og-tjue Mailegkaniner har selvpålagt kjøpestopp, men når de kommer med en helt ny look da? Og jeg har en baby i magen?:) Spørs om ikke jeg må skrive denne på ønskelista:)


I morgen kommer det bilder fra Augusta sitt rom, og der bor det mange fine venner denne kunne lekt med;)



ha en fin kveld!

8 kommentarer:

Marte sa...

Å, denne er den fineste altså!
Jeg kikket på den i går, kunne godt tenke meg den selv;) Tror jeg liker den bedre enn 4 åringen min, for å være ærlig;)

Ha en fin kveld!

Alfasinteriør sa...

Så flott den var:0). Forstår godt du ønsker deg den.
Ha en super kveld.
Klem Alfa

whitebite sa...

å milde himmel! den var jo bare supersøt!! fin og brun♥
kan vel aldri få for mange mailegs?!

FruLykkelig sa...

Kjempe søt var den! Hvor kjøper du de?

Talentina sa...

hei gratulerer med baby i magen! blir det gutt eller jente? ja de kaninene er bare super søte!! jeg har en svakhet for slike søte kosdyr og det har ihvertfall smittet over på han eldste hehe skal ikke se bort i fra at det ligger to slike under juletreet i år haha de er virklig søte!

Mitt ☆ Mine sa...

Får håpe nissen hører deg da!! ;D

Takk for inspirerende bilder fra julestuen din. Her er alt bare rot og kaos etter at juleforberedelsene har vært på hold, pga at hele familien har vært nede for telling med sykdom. Trengte litt inspirasjon for å komme igang!

Håper formen din er fin!

Klem

Hanne Mette sa...

Denne var jo bare helt finest! Klart du må ha den. Så nusselig og såååå fotogen. ;)

Klem fra Hanne Mette

map79 sa...

Ajaj, nykommeren må jo ha noen kaniner å kalle sine egne ;)

Skjønner hva du mener, jeg hadde også sagt meg ferdig med kaninkjøping - men den du viser her med pelsvest er jo über skjønn da! Jeg måtte krype til korset og kjøpe den nye babykaninen, brun med hvit hekledrakt, bare for å ha en av den fargen også. Så i dag datt jeg innom en annen butikk, og endte opp med to brune små mus... ikke alltid lett å motstå fristelser!!!