mandag 22. november 2010

Vinner av gavekort!



Vinneren av et gavekort på 500 kr fra lille martine ble Hilde S, som la igjen denne kommentaren:


Hilde S
sa...



Hei! :)

Visst jeg skulle være så heldig å vinne, skulle jeg kjøpt en matroskjole til min lille Matilde på 8 mnd! Synes disse er så flotte, minner meg om min egen barndom:) Åsså er de jo veldig fine nå i høytiden! I tillegg skulle jeg kjøpt elsa beskow plakatene for mars, april og mai, som er bursdagsmånedene våre :) Har leita etter disse helt siden jeg så de i Balders hage i Gøteborg for et par år siden, men ikke funnet de i Norge før nå :)

Ha en fin onsdag! Her har vi julestemning med snø, sol og 12 kuldegrader:)



Gratulerer så mye, Hilde! Nå blir nok lille Mathilde fin i matroskjole til jul:) Sender du meg en mail, på siljewest@hotmail.com?





Jeg må også etterlyse vinneren av gavemedlemskapet i Norsk Luftambulanse, Rebekka, som skrev dette:
 
Hei!

Eg blir gjerne med i den trekningen :)Hadde vel et førstehjelpskurs på ungdomsskolen en gang i tiden, men det begyner å bli så lenghe siden at d har man glemt.. Men med 2 små barn kan d være lurt å kunne :) Eg e forrestn innom bloggen din nesten hver dag, synes den e kjempe koselig og veldig inspirerende! :)

Med vennlig hilsen

Rebekka :)



Håper du ser dette, og sender meg en mail!

3 kommentarer:

hjertero.com sa...

Grattis til Hilde!! :)

Silje :)

Lille Martine sa...

Gratulerer så mye til Hilde!
Vi gleder oss til å sende deg det du måtte ønske for gavekortet:)

Klem fra oss på Lille Martine

Birte sa...

nyyydelig Nisse..

Alltid like kjekt og finne slike "scooop"
Jeg og har avogtil blitt lang imaska og har lyst til og juuble over priser man får i brukt butikker. Som f.eks en tallerken hylle jeg fant og damen sa.. Nei den må jeg nok ha 30 kr for ... Som om hun hadde tatt litt i.. he he.. Jeg og holdt maske og Juublet når jeg kom ut..

Så kjenner følelsen din:-)

Ha en fin "Nisse dag" videre.. klemz Birte