lørdag 13. november 2010

Sart og rosa ♥



Helgens blomster ble kjøpt med hjem fra Mester Grønn i dag, min absolutte favoritt når det kommer til blomsterbutikker. En nydelig rosa julestjerne og rosa grenroser. Det fine kortet kjøpte jeg i Kragerø i går.




 I dag har vi en skikkelig rolig familiedag. Helgematen er handlet inn, og selvfølgelig litt lørdagsgodt. Vi voksne ordner og rydder litt i huset, mens våre søte små perler, leker og ser på film. Akkurat nå koser vi oss alle i sofaen og ser på Sauen Shaun. Etterpå blir det minipizzaer til middag:)


I kveld skal jeg planlegge litt, det går jo fort mot både treårsdag og jul. Og farsdagsmiddag i morgen!



ha en herlig lørdag!

14 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

Høres ut som den perfekte lørdag og helg ♥

Kos dere videre og nyt fridagene!

Klem

Lykken i Livet sa...

Nyyydelig!! I love it :)
Ha en skjønn lørdag!
Klem Marie

Marianne sa...

Deilig med stille og rolig helg!

Kos dere i helgen.
Marianne

hjertero.com sa...

Ja det er mye å planlegge fremover!
Jeg har vært på julekalendershopping! Ha en fin dag i heimen med godis og kos!

Silje :)

Karin sa...

Jeg har vært motstander av rosa julegleder...helt til nå ;-)

Cosmos sa...

Vakker farge på blomstene
Er jo så glad i rosa, men rosa julestjerner har jeg ikke hatt.. ny variant for meg

God helg

Har en drøm... sa...

Så kos med familie-helg ♥ Og for noen vakre rosa julestjerne, det har jeg ikke sett før!
Slike skal jeg prøve og få tak i:)
Ha en fortsatt fin helg!

Klem Line

Lykkeliten sa...

Ønsker deg en og dine en trivelig kveld. Kos dere med nydelig blomster i heimen.
Utrolig lekker sart farge!

Anonym sa...

Jeg synes bloggen din er så koselig! Er innom nesten hver dag - men legger aldri igjen kommentar - men idag kan jeg skrive at jeg også ELSKER Sauen Shaun! Ha en deilig lørdag! :) Ingunn :)

Piulfen sa...

Høres ut som en nydelig dag du har. Og den rose julestjeren er så kul. Ønsker deg en vakker helg videre.

Litamora's Quilt & Design sa...

Nydelige julestjerner, og som Karin sier, har jeg heller ikke vært spesielt begeistra for rosa julestjerner, men har nok endra mening ja....nostalgisk og romantisk! Tror man endrer litt smak etterhvert, og til slutt finner man sin "egen".
Ha en fortsatt flott helg,
Laila

Ruths datter sa...

Koselig lørdag hos deg,Silje.
Klem

Tindrande Auge sa...

Nyyydelige bilder, farger og blomster heeh ;)

Ineke van den Akker sa...

YES!!!! I did find this too. Wonderful PINK Christmas.