lørdag 6. november 2010

Polkadotter og fluesopper


Det er snart ett år siden vi feiret Augusta sin bursdag med polkadotter og fluesopper. Det vil si at det snart er duket for nye selskap. Jeg har såvidt begynt å planlegge, og denne gangen har også lillemor en mening om hva hun vil ha... Moro blir det ihvertfall, jeg elsker bursdager!

Her har mannen og jeg spist nydelig middag, og nå er det snart klar for skal vi danse. Merker at interessen min er litt redusert etter at favoritten min Cecilie Skog trakk seg, men det er jo gøy uansett da. Etterpå skal vi se filmen Valentines Day. Jeg så den på kino med venninna mi i februar, og gleder meg til å se den igjen!



ha en super lørdag!

8 kommentarer:

Et hverdagshjem sa...

Det er en koselig film! Kos dere :)

RoseSommer sa...

Har hatt lyst til å lage vimpelrekke (hvis jeg klarer, - kan jo prøve!), men har ikke visst hvilken farge som ville være best. Tenkte å ha mange farger, men jammen var det stilig med de rødprikkete! Har kikket meg litt rundt i stua, og ser det ville blitt veldig mye fest av en sånn rekke her mot de nøytrale fargene jeg omgir meg med nå. Takk for tipset. Fint vær er meldt imorgen. Jippi!

Lykkehuset sa...

Kjempe fint pyntet! Jeg lar meg inspirere:-) Flott blogg du har! Beth

Hanne Mette sa...

Så søtt! ♥
Gleder meg til å se hva du finner på i år. Bursdagsforberedelser er så gøy! Bare en snau mnd til snuppa mi fyller 7 år også og jeg har mange tanker og ideer. Det har hun også og de er ikke helt i samme gate som mine... Det blir nok bra tenker jeg.

Kos dere med film i kveld. Den er så fin.
Klem fra meg

Wivi sa...

Lekker bursdagspynt! Du er så flink til å ordne og stelle! Virkelig en inspirasjon å lese bloggen din Silje! :)

Kos dere med koselig film og sofakos!

God helg.

Klem Wivi

jordbærpiken sa...

Du er så flink til å pynte bord, Silje. God helg videre! :)

Høstmamma sa...

Stilig bursdagspynt! Gleder meg til å se hvordan det blir i år:) Kos dere med film!

Hilsen høstmamma

Annika sa...

Valentines Day såg vi fredagskvelden. Ein kosleg film ja! Kosleg blogg du har :)