mandag 1. november 2010

Opalin


En av tingene jeg samler på, og er veldig glad i, er opalin. I går fikk jeg dette flotte stettfatet da vi var på besøk hos pappa (skrotnisse). Jeg sto faktisk og kikket på et sånt sist jeg var på antikvitetsmesse! Og det er så stort og fint, med plass til masse godt i!




I ettermiddag skal ungene og jeg på pannekakebesøk, og i kveld får jeg besøk av verdens beste Merethe, som jeg har vært så heldig å bli kjent med gjennom bloggingen!




Jeg får ikke til å linke direkte, men denne sangen passer bra på en mandag synes jeg!




ha en flott dag!



8 kommentarer:

Silje Marita sa...

Oj, det fatet var utrolig pent! *sjalu*
Du er veldig heldig som fikk dette altså, Silje :) Opalin er kjempevakkert, men har til gode å eie noe selv ennå.. Får nok ønske meg til jul tror jeg, for nå ble jeg skikkelig forelska ;)
Ha en flott mandagskveld!
Klem fra Silje Marita :)

Christina sa...

Nydelig fat!
Høres ut som en koselig dag!
Kos dere vidre & nyt resten av mandagen.
Klem Christina

mimmi-leone sa...

Så nydlige bilder, likte fatet godt...det hadde noe sart og vakkert over seg.

Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Et hverdagshjem sa...

Så fint et fat!
Kos dere i kveld!

Klem:)

La Casa Linda sa...

Så snill pappa du har da...
Og han høres ut som en mann med masse morsomt i kjelleren ;)
Hehe*

Det var kjempe flott må jeg si.

Ha en fin fin kveld videre da :D

Klem

fryd&forandring sa...

Så fint og så heldig du har vært! Tipper det tar seg godt ut med juegodter i jeg!! Pannekakebesøk hørtes festlig ut, hehe!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så fint det var Silje!
Ha en fin kveld :-)
Klem Jorid

Wenke Kolstad sa...

Hei!
Tilfeldigheitene - dvs søket "stettfatet opalin" - førte meg inn på bloggen din. Eg er nemleg også den lykkelege eigar av eit slikt fat, og lurer på om du veit noko meir om det, event. kor ein finn slik informasjon.

Bestehels frå
Wenke