torsdag 25. november 2010

Nye sko!


I dag har jeg slått på stortromma, og brukt litt for mye penger på et par sko. Etter at jeg fikk barn, bruker jeg ikke så mye penger på klær og sko til meg selv (da vil jeg heller kjøpe ting til huset:)), og prøver å kjøpe ting som varer litt. Er jo ikke grenser for hvor praktisk man blir;) Vel, disse ble med hjem, og de er så gode! Jeg ringte mannen min etterpå og sa at han ikke trenger å tenke på å kjøpe noen julegave til meg, så jeg tror vi er fornøyde begge to;) Nå kan ihvertfall snø og vinter bare komme!

bildet er lånt fra timberland.no



I tillegg var jeg innom blomsterbutikken og kjøpte svibler og amaryllis, og mose og furukvister. Sistnevnte er det jo for ille å betale for nesten, men i år rakk jeg ikke å plukke mose før frosten kom, og det frister lite å gå ut i denne sure vinden. Tre juleblader kjøpte jeg også, så de får jeg kose meg med når jeg har fått orden på dette rotehuset:)




ha en herlig torsdag!

11 kommentarer:

Anne Mai sa...

Gratulere SÅ mye med nye sko :D de var dødskule :D

Christine C sa...

Lekre! Og så gode og varme de så ut. Ønsker meg akkurat det samme til jul :-)

Hege sa...

Oooo...de var super fine.Tipper du kommer til å være varm på bena i vinter.
Kos deg masse med julebladene dine :o)

Har en drøm... sa...

De var jeg og kjøpte her om dagen og, men det er julegave, så de ligger pakket ned til etter jul:)

Slik har det blitt gjort her hos oss hvert år, jeg kjøper meg noe som jeg virkelig har lyst på, det har vært Ilse støvletter, Canada Goose jakke osv... og jeg går hele Desember og forteller ungene hva jeg ønsker meg og at de må si det til pappa;) De holder på å sprekke på julaften når jeg pakker opp, og det er like herlig hvert år, de er så søte, tjihi..

Eneste som er litt dumt er at jeg ikke får brukt de nå som det er VELDIG KALDT! Men, men, de som venter på noe godt osv...

Ha en herlig dag i nye støvler ♥

Klem Line

LK sa...

Gled deg! Jeg fikk disse i hvitt sist jul, og har ikke vært kald på bena siden!

Blåveispiken sa...

Grattis med nye sko! Har disse selv :o) De er utrolig varme og gode, så bare gled deg til å ta de i bruk ;o) Ha en koselig dag!!! Klemmer, Marianne

Anonym sa...

Hei, har hatt desse skoa i 4 år no. Har ikkje vore kald på beina etter det, sjølv om det har vore 20 minus ute. Skoa var dyre, men verdt kvar krone.

Min stil sa...

Så flotte sko. De så praktiske og gode ut i tilegg til å være fine. Ett virkelig kinderegg med andre ord.
:) Susanne

Anonym sa...

Hei!
Jeg kjøpte meg også slike sko for 1 mnd siden. De er så varme og gode :) Har hørt de sier at det blir den kaldeste vinteren på mange mange år og da måtte jeg ha gode vintersko! Tror det er en god investering og har dem i menge år :) Greit å kjøpe julegave til seg selv også ;) Hilsen Ingrid

tussa_84 sa...

akkurat de skoene har jeg også, og de er absolutt verdt pengene! jeg kjøpte mine ifjor og brukte de masse, men de er fortsatt liiiike fine :)

AM sa...

Jeg har også disse støvlene (i hvitt) og det er de varmeste beste vinterskoene jeg har hatt! Vel verdt pengene! Husk å ta vare på dem med sånn "fett" du smører på :) Jeg er sikker på at varme føtter forhindrer sykdom og forkjølelse!

Jeg liker forøvrig juleinnleggene dine. Lagde en liten dekorasjon med svibler, mose og Norgesglass her om dagen. Det er så vakkert :)