onsdag 24. november 2010

Koselig kaos!


Det er èn måned til julaften, fire dager til første søndag i advent, og jeg er i gang med å pynte til jul! Jeg har bestemt meg for å ta litt etterhvert denne gangen, så kanskje jeg er ferdig til søndag?:) Her er det ihvertfall julekaos akkurat nå. Det er dessverre ikke mulig å ta frem en og en eske, her må alle frem for at jeg skal få oversikt! Men det er koselig kaos, glade barn og julemusikk. Da klager ikke jeg:)



Slik ser stuebordet og gangen ut i øyeblikket... Og man kan knapt se fargen på kjøkkenbenken... Men om noen dager dere, da skal det være klart! Frem til det skal dere slippe å se flere julebilder (regner med at noen synes det er ALT for tidlig;)) Slik som huset ser ut nå er jeg glad det er onsdag, og ikke lørdag kveld. Jeg pleier nemlig å begynne i adventshelga.



ha en fin onsdagskveld!

10 kommentarer:

hjertero.com sa...

Oi oi, ja det får'n si! Tidlig ute ja, jeg syntes jeg er tidlig ute, men du slår meg der, gitt!

Vel, er det et kaos som både er lov og koselig så er det når man finner frem alt til jul. Jeg glemmer selv hva jeg har fra år til år og må som deg ta frem alt samtidig for å få system i rotet.

God julepynting!

Hjemme hos meg sa...

Hehe... ser omtrent sånn ut hos meg om dagen også ;)

RomantiskRetro sa...

Kose deg masse med pyntingen!
Gleder meg til å se bilder, og bli inspirert!

Ha en fin kveld!
Klem

Ruter & Hjerter sa...

Herlig rot! Førjulstiden er bare så gøy! :))

Min stil sa...

For ett hærlig kaos. Det skal være litt slik nå i denne søte førjulstid. Kos deg med pynting, julemusikk og glade barn.
Klæmmer Susanne

Eirin sa...

Rart hvordan rot plutselig ble koselig mens det vanligvis er veldig irriterende:) Jeg gleder meg til å se bilder og få inspirasjon!

Lotta sa...

Så herlig! Jeg begynte på søndag. Men får lokal tv hjem hit til uka, og ille moro at det skal sendes 1 desember og at jeg fikk julepyntet huset. ¨Masse igjen.. Så her er det nok å gjøre ja. Kos deg og nyt denne herlige tiden... :)


Klemmer

Fjordheim sa...

Hehe, ja slik ser det nesten ut hos meg også når jeg setter igang med julepyntingen. Har lyst å pynte litt nå til advent og ta frem litt etterhvert utover i desember. Her kan det stå utav veien opp på tv stua. Så da gjør det ikke noen om jeg må har fem-seks kasser stående fremme ei stund.
Ønsker deg noen koselige dager med dine julekasser :)

whitebite sa...

hehe fine du Silje!
når du sa ta frem litt og litt pynt etterhvert -tenkte jeg fremover mot jul..men så kom det; frem til søndag! haha..
Får liksom ikke det til jeg, å pynte enda, ihvertfall ikke med nisser og mye rødt -men hver eneste jul angrer jeg på at jeg ikke tok frem pynten mye tidligere! Mye fin pynt, godt dere har stort spisebord;o)

i mitt lille rekkehus sa...

Oj, så masse julepynt du hadde da;) Her får det tas frem til helgen. Går i ett med jobb og div, så blir ikke tid til noe pynting før den tid...
Kos deg masse med all julepynten, jeg gleder meg til å finne frem mitt:)