onsdag 24. november 2010

Kortshop.no


I dag kan jeg stolt annonsere min nye annonsør på bloggen, kortshop.no



JULEKORTFABRIKKEN KORTSHOP

Et lite murhus på Blindheim i Ålesund er allerede julepyntet. Kuler og kort (!)
henger på trærne, pepperkakene står på bordet, sviblene dufter deilig og
julemusikken strømmer ut av høyttalerne. Innenfor dørene er det det reneste
‘julenissens verksted’. Her produseres det julekort i lange baner. Røde, grønne,
lilla, sorte. Små og store. Avlange og firkantede. Tradisjonelle og moderne.
Noen få uten bilder, de aller fleste med mange bilder. Av store og små
rundt om i Norges land.

Kortshop er et lite, digitalt trykkeri som designer og produserer kort og andre trykksaker
til anledninger som bryllup/partnerskap, bursdag, fødsel, dåp/navnedag, konfirmasjon
og jubileum. Også JUL, da. Det er den absolutte høysesong, og da jobbes det
døgnet rundt.


Målet til Kortshop er at alle kundene skal kunne få sitt personlige julekort. Blanke ark
tas frem for hver kunde, og personlige bilder og tekst gjør hvert kort unikt.


Det trykkes ikke på fotopapir, men på et tykt, bestrøkent papir som gjør at
man kan trykke på alle 4 sidene av kortet. På denne måten kan man få inn
mange bilder og så lang eller kort tekst man ønsker.


I tillegg til kort produserer Kortshop dørskilt i pleksiglass og veggord. Kanskje et
julegavetips til ‘den som har alt’?




Gå inn på kortshop.no for å lese mer, og se alle de flotte produktene!

Følg med på bloggen de neste dagene, da kan en heldig leser vinne sine egne valgfrie julekort fra nettopp kortshop. De har mange flotte motiver man kan velge imellom, og det er jo alltid godt å kunne krysse ihvertfall èn ting av lista?
 

15 kommentarer:

Anonym sa...

please ikke la sponsinga ta deg også Silje!!!

hjertero.com sa...

Grattis med ny annonsør på bloggen! Kortshop altså, ikke dumt, skal sjekke ut nettsiden deres, for julekortene her i hus er fremdeles ikke klare...

Ha en god onsdag!

Silje :)

Anonym sa...

Kortshop sine kort er helt herlige og servicen veldig god. Bare synd kortene koster skjorta!

hjertero.com sa...

-Og til "anonym" med første kommentar: Det er feigt å slenge ut slike kommentarer uten å tørre å si hvem du er. Dessuten er det sikkert bare misunnelse.

Så flink du er og så mye tid som du bruker på bloggingen, Silje, forstår jeg GODT at du vil tjene litt penger på det når muligheten byr seg! Stå på!

Silje :)

Anonym sa...

Jeg har ingen blogg derfor ingen navn som kommer opp, men jeg heter altså Sara- hvis det hjelper å vite det:o)
Synes ikke det er feigt å si hva man mener, synes heller det er feigt å IKKE si hva man mener! Synes dessuten Silje selv heller kan svare i sitt eget komentarfelt, ikke besøkende.
Silje har en fantastisk blogg, en av de beste, spør du meg! -derfor kommentar som går på sponsing og reklame.. Jeg synes det lett setter preg på bloggene. Det er selvfølgelig opp til deg Silje hva du ønsker med bloggen din, det var bare et lite hjetesukk. Det er alt. Synes det er merkverdig at man ikke kan gi en oppriktig (og egentlig ikke negativ!)kommentar,uten at noen reagerer.
klem fra Sara

Eirin sa...

Jeg skjønner godt hva Sara(anonym) mener. Det er noen blogger jeg ikke orker og lese fordi det er store blinkende reklamer overalt. Men jeg syns den ordningen Silje har er veldig grei, to små(og ikke blinkende;)) bilder øverst til høyre.

Ellers vil jeg si at dette er en flott blogg. Jeg henter masse inspirasjon her og setter stor pris på all den tiden du bruker på blogg(som hjertero sier).

Ha en fin onsdag, her blir det eksamenslesing hele dagen:)

hjertero.com sa...

Eirin, jeg er helt enig i det du skriver. Noen blogger får man avsmak bare av å åpne. -Og denne løsingen er litt annerledes ja, litt mer diskrè.

Det var ikke meningen å starte noen diskusjon her, og jeg vet at reklame og sponsing i blogg er et omdiskutert tema.

Sara, det er selvfølgelig lov å si meningen sin. Ha en fin førjulstid.

Silje :)

Karen sa...

Enig med Sara: Håper det ikke blir MYE sponsor-prat! Vi vil jo lese om interiør og se bilder.

Men har selv brukt kortshop til å lage takkekort fra bryllupet. Det kosta skjorta ja, men da fikk vi med mange forskjellige bilder (fra vielsen i kirka, til feste og andre morsomme bilder). Folk syntes det var et utrolig spesielt kort og vi fikk mange positive kommentarer!

ennahs lille hjørne sa...

Jeg bestilte kort med bilde av poden min som takk for barselgave og dåpsgave. Jeg ble kjempe-fornøyd med både rask levering og kortene var kjempe fine. Så Anbefales;)

det hvite hjerte sa...

Gratulerer med ny sponsor ...!

Vi handler julekort og andre
kort hos Kortshop og også vår
kule plexi dørskilt hos
Kortshop og er SÅ fornøyd ...!

Vi har fått så rask og god service
over mange år at jeg varmt kan anbefale disse videre til alle mine bloggvenner ...!

Gøy at du har inngått avtale med Kortshop, Silje, gratulerer!

Vi venter selv på våre julekort derfra som vi bestillte på søndag ♥

klem til deg

det hvite hjerte sa...

Gratulerer med ny sponsor ...!

Vi handler julekort og andre
kort hos Kortshop og også vår
kule plexi dørskilt hos
Kortshop og er SÅ fornøyd ...!

Vi har fått så rask og god service
over mange år at jeg varmt kan anbefale disse videre til alle mine bloggvenner ...!

Gøy at du har inngått avtale med Kortshop, Silje, gratulerer!

Vi venter selv på våre julekort derfra som vi bestillte på søndag ♥

klem til deg

Mamma*til*fire sa...

Jeg er fast leser av bloggen din, Silje. Min absolutt favorittblogg.

Jeg må si meg enig med Sara her, sponsing og reklame gjør bloggen mindre "troverdig" og "koselig" om jeg kan si det slik. Håper det blir med disse sponsorene du har nå, og at det ikke blir mye reklame.

Blogging skal vel ikke nødvendigvis være en kilde til inntekt:)

Ellers vil jeg igjen si at bloggen din er den vakreste bloggen jeg har truffet på. Elsker å være "på besøk hos deg" :)

silje-sin sa...

Hei alle sammen!

Takk for tilbakemeldinger. Jeg kan love at ikke bloggen skal bli noen reklame-blogg, det liker jeg ikke å være inne på selv heller. Men det er forskjell på blinkende reklame overalt, og to små bilder i høyre hjørne, som Eirin skriver.

De to annonsørene jeg har, har jeg takket ja til fordi jeg synes det er kjempeflotte butikker, som jeg absolutt kan anbefale videre! Jeg sier ikke ja til ting jeg ikke kan stå for, eller som jeg ikke liker selv.

Det er selvfølgelig fint å komme med kritikk, men jeg synes det bør skrives på en høflig og konstruktiv måte, og gjerne utdypes litt.

Takk igjen for kommentarer, både positive og negative! Silje-sin skal ikke bli noe reklameblogg, men nå har jeg fått to flotte annonsører, og det er jeg stolt av!

Ha en flott kveld, jenter!

Marit sa...

Så flotte kort!

Hadde vært noe å sende ut til jul gitt:-)

God kveld, håper barna er friske og raske igjen:-)

Maritklem

Anonym sa...

Ja dem korta har jeg sett på mange ganger, aldri bestild derfra, syns d er vel i overkant dyrt, men lekre ja! Kanskje d blir en bestilling fra nyfødt gave el dåpen til vårn, vi for se... Sier ikke nei takk til å vinne julekort hvertfall, selv om årets ligger klare i skapet ;0)

Hilsen Linn, Sarpsborg