mandag 8. november 2010

Klar til bakst...


      

I dag har jeg vært en tur hos pappa skrotnisse, med bilen full av ting vi skulle kvitte oss med! For en deilig følelse:) Og så koselig at det kan brukes av andre, i stedet for å støve ned i et skap hos oss. Jeg hadde som mål å ikke ha med så mye hjem igjen, men disse flotte krukkene fra Villeroy&Boch fikk jeg hjertebank av... De blir koselige å bruke når vi setter i gang med julebaksten!

De gamle pepperkakeformene og tresleiva er kjøpt på antikvitetsmesse.



 Jeg fant en gammel bok med barnesanger også, med mange koselige motiver.

Nå skal jeg rydde litt her, og lage middag!



ha en herlig mandag!


ikke glem å melde deg på give away'en i innlegget under!

6 kommentarer:

Siv Toril sa...

Hei! De krukkene var helt nyyydelige! Skjønner godt at du ikke klarte å gå forbi disse:) Ha en fin mandag! Klem

tante fiolett sa...

Fantastisk flotte krukker!! Skjønner godt at du måtte ta med deg de hjem;)
Ønsker deg en flotters uke ♥
Klem fra Jeanette:)

Anonym sa...

Så flott du har det Silje. Men jobber du ikke?

Sarah

jordbærpiken sa...

Hei på deg, søta! De krukkene der var superfine!!! Gøy å finne sånne skatter av og til. Ha en god kveld! Klem!

ide-puffen sa...

Fantastisk fine krukker. Og fine bilder med dem i. Fikk rent julestemning her hi hi.
Fint med gjenbruk.

God natt fra en surfer i natten :)

Randi

Hege sa...

De var jo kjempe fine de krukkene.Skjønner godt du tok med deg de :o)

Hege