torsdag 18. november 2010

Kjære julenissen...


...jeg ønsker meg så veldig noen slike lysglass fra tine k til jul;)



 
Jeg kom over noen bilder jeg tok av stua vår i sommer, jeg har vist dem på bloggen før. Jeg tar sjelden bilder av denne delen av stua. Stuebordet vårt er veldig gammelt, og det bærer det preg av. Men jeg elsker det, det er lett å holde rent, og ingen skarpe kanter for små barnehoder:) Kommoden og det lille hjørneskapet var tidligere i lutet furu, men fikk noen strøk maling for flere år siden.

Sofaen håper jeg på å bytte ut etterhvert, men det skal sies at den er utrolig praktisk og god å sitte i. Jeg vet faktisk ikke hvilken farge jeg ville hatt på en evt ny sofa, vi har jo endel brunt i stua, og sånn sett passer denne fint inn. På sikt er kanskje en hjørnesofa det beste, med god plass til familie og venner:) Har du tips om en fin sofa? Og den må være god å sitte i;)



Det nærmer seg bursdagshelg her i huset, så vi har litt å pusle med;)



ha en fin torsdag!


ikke glem give away'en der du kan vinne et medlemskap i Norsk Luftambulanse, meld deg på her! Trekningen er i morgen.

9 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Ektorp hjørnesofa fra IKEA
veldig god å sitte i og plass til mange små & store ...!

Glassene du ønsker deg er knall fine ...! Håper noen leser bloggen din :)

klem til deg

Et hverdagshjem sa...

Du har en fin sofakrok :) Kommoden og hjørneskapet tror jeg det er mange som misunner deg ;)

De lysglassene der har jeg sett i flere butikker, men jeg må innrømme at jeg har trodd de var vanlige drikkeglass.... ;)

Ha en koselig torsdag - endelig snart helg!

Elin sa...

Hvis du vil se en herlig soffa, med goood plass og deilige puter til å krølle seg opp i, så bør du ta deg en tur til Christoffersen. :o)Den de har der finnes i to farger (linstoff)og er som skapt for soffakos med familie og venner. Og ikke minst; den er levert av Trend. ;o) Den ønsker jeg meg!

Bonjade sa...

Oh so lovely....
Love your coloured glass ware.....
Fine evening

Alfasinteriør sa...

Så flott det var i stuen din:). Living har mange flotte hjørnesofaer, men kan være veldig lang ventetid.
Ønsker deg en riktig god kveld videre. Klem Alfa

Elis@beth sa...

Vi har glass i blå og klart i butikken! 98 kr stk! Vi sender gjerne!
Ha en fin kveld!

Elisabeth

Anonym sa...

Hei!
Vi har en ganske lik stue som dere, å vi har en stor "modulsofa" fra møbelringen som er kjempe fin og stor nok til hele familien ( vi er 6 stk)så den innerste stuedelen er blitt som en tv krok, så har vi et hvit, rundt bord til, synes det er kjempe fint og den er kjempe god å sitte i! man kan velge om man vil ligge eller sitte i den:) lykke til med valg av sofa, liker bloggen din kjempe godt!
Hilsen Rebekka.

tussa_84 sa...

Du har kjempe masse fine ting hjemme hos deg ;)

Jeg anbefaler ektorp sofa, da du kan vaske trekket på 60 grader ;)

og du kan bytte trekk når du blir lei :)

tror også stuebordet hadde blitt veldig fint hvitt :)

ha en fin helg!

Hegemors store, lille verden sa...

Hei!!
Skjønner godt du liker sofaen, den så digg ut å sitte i:)
Vet du, det går an å male, - hvis den er skinn:) ...hvis du ikke klarer å skille deg fra den;)
Ellers sikler jeg også på Ektorp...ser det er andre her også som gjør det. Så kult å kunne skifte trekk:)
God helg:)