mandag 29. november 2010

Julekalender 2010


Sent i går kveld ble jeg ferdig med å pakke inn kalendergavene til ungene. De får hver sin pakke hver dag, men med ganske små ting, blant annet en del Disney-figurer jeg kjøpte på supersalg i sommer. For å unngå at det blir masse rot av alle tingene, tenkte jeg å ta ned to små kofferter fra rommene deres, og så kan de putte lekene oppi der, så er det lett å finne for dem også!

Jeg har fått en del spørsmål om jeg skal ha julekalender på bloggen i år, dvs nytt innlegg hver dag. Det blir nok til det, og det har faktisk blitt sånn det siste tiden, at jeg skriver noe hver dag.




Jeg tok storhandelen på Rema 1000 i dag, og kjøpte med disse søte kakeboksene. Passer fint siden vi fortsetter julebaksten denne uka!


Ikke glem å melde deg på give away'en hvor du kan vinne valgfritt julekort fra kortshop.no!  Jeg trekker en vinner kl 20 i kveld!



ha en fin mandag!

14 kommentarer:

Randi sa...

Jeg holder på å pakke kalendergaver jeg også. Maria har fått et sånn hjert som dine og til å henge gavene på. Syntes det var kjempefint og en fin erstattning til jeg(forhåpentligvis) får brodert en.

Kjempefine kakebokser også,
Ha en fin, fin førjulstid:-)

Klem

RoseSommer sa...

Det er så koselig å se på alle juleinnleggene dine, og hvordan barna koser seg. Om ikke alt, så iallefall bruddstykker av denne pynten, stemningen og forberedelsene er noe barna dine vil huske ALLTID. En tar sånne gode opplevelser med seg hele livet.

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelig julekalender og LEKRE bokser!! Må nok ha meg en tur på Rema 1000 snart!!

Ha en nydelig dag :)

klem

HusmorDronninga sa...

I skrivende stund er jeg også ferdig med å pakke inn alle gavene.. 36 pakker til Lillemor, Husfar og meg.. Spennende! Spesielt for Husfar ;)

Eirin sa...

Kjempe koselige juleinnlegg du har for tiden:) Jeg er helt enig med RoseSommer; dine søte små får mange gode juleminner med seg videre i livet.

Anonym sa...

Så koslig adventskalender, skal pakke gaver i kveld jeg.... Nydelige bokser også! Gleder meg til å følge juleinnleggene dine!

Hilsen Linn, Sarpsborg

Anonym sa...

Hei silje. Hvor har du kjøpt den fine julekalenderen? Som alltid nydelige innlegg.
tone.

Et hverdagshjem sa...

Så koselig at du skal ha julekalender på bloggen i år også :) Det gleder jeg meg til :)
Kanskje jeg gjør det samme ;)

Ha en fin-fin kveld!

Anonym sa...

Hei Silje!
Det er alltid koselig å titte innom bloggen din.
Du er super flink.
Har allerede fått julekortene fra kortshop,de var sinnsykt fine og utrolig flott pakket inn..så dere andre...bare bestill
Klem Birgitte

silje-sin sa...

Hei Tone! Håper du ser svaret her! Hvis du mener hjertet i zink er det kjøpt hos Bohus! klem fra silje.

jordbærpiken sa...

Så koselig kalender, Silje. I kveld skal jeg også pakke inn kalendergaver til jentene. Ida gleder seg, og teller ned dagene. :) Ha en god uke! Klem!

Fjordheim sa...

Det var noen nydelige kakebokser. Bare så synd at jeg ikke trenger fler. Kanskje jeg må bytte ut noen.
Godt å være ferdig med julekalenderen. Tar litt tid å pakke inn så mange gaver.
Ønsker deg ei god adventstid :)

Hanne Mette sa...

Så fin julekalender og så flink du er som er ferdig. Jeg har pakket inn 5 gaver. Resten står og venter på meg i boden... Jeg jobber visst best under press og pakker dem ferdig i morgen kveld som vanlig. ;)

Supersøte kakebokser forresten. Perfekte til julebaksten.

Klem fra Hanne Mette

Polly sa...

Så flott kalender :)